tiistai 4. syyskuuta 2018

en kuule mitä en ymmärrä

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

jotkut skitsofreenit uskovat joutuneensa jonnekin paikkaan joka ei ole todellinen, onko nuo kuten sienet vie tripille
niin ne on oikeasti tripillä? itse asiassa äänetkin ehdottaneet mulle joskus välillä kyseistä asiaa. ja sit ku ne kuolee
ne pääsee takas todellisuuteen, sinne missä käyttivät sieniä. kuin jossain tarinassa.

joku keksi, että ku me saadaan viisaita ajatuksia, me valaistutaan, mä ajattelin ennenmuinoin että mä haluan lopuksi
sellasen tilan jossa kaikki ajatukset on, mulla on ku mä saan tämän valaistuksen, ja vertaan, ainakin omiani, ehkä joitain
muidenkin ajatuksia niihin, ja jos ne sopii hyvin yhteen, mä hyväksyn sen, eli niitä tulee välillä, eikä saa lopuksi
mitään, vaan välillä. itse olin aikoinani valmis luopumaan jostain, en muista mistä, kunhan vaan saan viisaita ajatuksia.
en välitä kuuluisuudesta enkä rahasta, mutta välillä tulee mieleen että nämä ajatukset pitäis saada suuren yleisön
ulottuville. jos joku tarvii niitä, mut musta tuntuu että äänet vaikuttaa että jos joku törmää mun kirjaan, ensinnäkin
ne ei tykkää sen ensi vaikutelmasta, toisekseen ne ei ymmärrä niitä, mullakin välillä tulee sellanen homma että mä en
esim. ymmärrä näitä tekstejä ku luen, enimmäkseen ennen kuin julkaisen ne. vaikka todellisuudessa pitäis olla tyhjä pää
ajatuksista.

eli selvennökseksi edelliseen, kannabis ei aiheuta sinulle mitään juttua että rupeat tekemään tuola kaupungilla kaikkea
lainvastaista. sienistäkään ei kai pitäisi, jos ne parantaa traumoja, niin miksi ne aiheuttais niitä? en tiedä mitä
jumal ajatukset aiheuttaa huumaus aineiden käyttäjille, tai siis tämä johonkin jumalaan uskominen.

ny mä keksin mitä teen kusipäälle, lähetän sille kaikkia huonoja muistoja, ajattelen niitä hänen jollain lailla ollessa
en osaa selittää. ajattelen molempia mielikuvia yhteen aikaan, kusipäätä ja huonoa muistoa, se on yks muisto minkä kanssa
hän ei kestä enää, ajattelee nykyään siitä pahaa, tai huonoa.

mä en kuulemma kuule mitä mä en ymmärrä, onko siinä syy miksi kuulen niin yksinkertaisia ajatuksia, ääniä whatever.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti