tiistai 25. syyskuuta 2018

muuttunut menneisyys = rinnakkais menneisyys?

savannianzih.blogspot.com (in english)
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

ku mulla on niitä et mä teen joitain asioita jostain syystä, mun pitää sovitella niiden asioiden kanssa että miksi se
menee tietyllä tavalla, kuten äskein ne sanoi että ei mun oo pakko mennä karkkia ostamaan. säikähdin kun elokuvassa
tapahtui tuo yks juttu, sit mun äänet selitti mulle että se on jo vanha tapahtuma, enkä mä voi vaikuttaa siihen.

jotkut niistä juo paljon, tai usein kaljaa, olen 'nähnyt'(?). ehkä jotain vanhoja ryyppykavereitani.

olen huomannut että joskus teen asioita 'väärin' ja silti teen asiat 'oikein' tai 'väärin' joku silti sanoo minulle,
ei äänet, omatunto tai joku, että tein sen silti väärin. pitäskö jutella asian hengen kanssa, joidenkin uskomuksien
mukaan kaikella on oma henkensä.

jos joilla kuilla teistä tulee ääniä, tee kuten minä, lohduttaudun siihen sanomaan joka on monesti sanottu, jopa
henkisillä palstoilla, äänet ovat skitsofreenisiä, eivät oikeita. siis tulee tai on jo ääniä.

ehkä mulle tuli skitsofrenia sen takia ku olin jäljessä henkisesti, ku tulevaisuudessa on kuulemma parempi olla vähän
omituinen, jopa nykyään jo joissain paikoissa.
    jälkeenpäin:en todellakaan ollut jäljessä, olin omituinen, kenties aina ollut.

mä kuulemma joudun kattoon kaikki ohjelmat, en saa vaihtaa kanavaa, ku ne ajattelee että mä pakenen niitä, sillee, jos
ymmärrätte.

jos on eri menneisyys, mikä se on, rinnakkais menneisyys? ei ainakaan... jotain, en ymmärrä. ei ainakaan rinnakkais
ulottuvuuden menneisyys, se on ihan eri, vai onko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti