maanantai 8. lokakuuta 2018

kumpi on oikea, hänkin uskoo olevansa, kusipää siis.


uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english)
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

niiden meidän noi ja nuo eivät voineet enää olla täälä, vaikka luulen että meidän nuo oli eräitä, ja niillä ei ollu mitään
velvollisuutta kuunnella noita. sit ne päätteli että ne jotka eivät kuunnelleet noita eikä meidän noita ei vaan kuulleet
niitä, eli ne oli mutta eivät kuulleet.

mulle tulee ongelmia (käsien tärinä, mahdollinen hätä) jos jotkut halus puhua koko ajan, vaikka niillä ei ole sitä mitään
vastaan että eräätkin puhuis, ja, me puhuis

ne jotkut ei aina pystyneet enää puhumaan joidenkin kanssa eivätkä olleet täälä ja kaikkea sellaista, ja kun tulee
ilmi niin ne ei tiedä syytä siihen, eli niillä on täysin järjettömiä sääntöjä tai mitä lie. ku ne ei siis pidä paikkaansa
että eivät ole muka täälä eivätkä pystyneet puhumaan joidenkin kanssa.

ne sanoo välillä että mulla on mahdotonta laskea koko ajan, vai onko, onhan, esim. yöllä mutta toisaalta taas ei ole
mahdotonta, mutta taas aivan sekopäistä tai jotain.

huomasin että mun pitää olla epävarma kaikista asioista niin muistan ne, aika mahdoton yhtälö, koska jos oon varma, joku
tuhoaa mun muistin kyseisen tiedon kohdalta. nyt ne keksi että mä saan muistaa kaikki pahat muistot, ja turhjoat muistot
ku ne tuhos mun sitä että ei mulla ole enää paljon mielenkiitoisia asioita ajateltavana, typeriä asioita miettisin.

tuo yks uskoo että nämä täälä keksityt on hänen ajatuksiaan, vaikka minä niitä keksin, kovin on epäuskottavaa silti että
hän on oikea. eli minä ja hän uskomme toisistamme että ei olla todellisia. ja molemmat että minä (hänestä hän) on oikea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti