perjantai 16. marraskuuta 2018

jotkut puhuu, vaikka eräilläkin on oikeus, silti jotkut puhuu enimmäkseen

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.
(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

se kusipää luulee välillä olevansa minä, niin että minä olisin hän, tämä johtuu siitä ku mulla oli pienenä vähemmän
rahaa ku sillä, vaikka hän nykyään väittää välillä että todellisuudessa hänellä ei edes ollu pankkitiliä, missä ne olis.
ne puhuu sillee että toinen niistä yksistä, eli toinen versio yhdestä äänestä, että ne hyväksyisivät toistensa puheet,
vaikka kuitenkin joskus kai puhuvat sillee että puhuisivat samalla lailla. ne puhuivat ikäänkuin keskenään, tai sopivat
asioita, ymmärrät varmaan.

jatkoa yhteen edelliseen viestiin, haluaako hän että kiusaan häntä pienenä, ja minkä takia, että sais vittuuntua ja
kiusata minua.

ne jotkut eivät kuulleet, jostain syystä, mitä nuo ja meidän nuo jutteli.

ne puhui välillä sillee että hyväksyivät että toinen niistä yhden henkilön muista on täälä, tai sielä, mahassani.

ne yhet vastustaa välillä, tai aina? ja epäonnistuu välillä, tai aina? mikäli olivat nuo ne samat, jotka sanoivat että
vastustaa ja epäonnistuu.

ne keksii välillä uusia juttuja(?) sit väittävät ettää keksivät ne viimevuoden toukokuussa, tai kaksi vuotta sitten
eivätkä kuulemma tienneet montako kuukautta vuotta sitten ne keksi ne, eli niillä oli täys oikeus, vaikka ne välillä
poistaa kaikki ehdot niistä, ja sanovat esimerkiksi, minä en ole täällä, sen sijaan että sanoisivat että mulla ei ollut
mitään velvollisuutta olla täälä, tuo viimeinen oli vaan esimerkki.

ne eivät voineet, tai jotain, puhua mun kanssa, tuntematonta aikaa minun kanssani, ikinä, eli siitä lähtien kun tulivat
tänne?, eli 2002 vuoden lopussa, ja se yks tuli tänne tämän paikan alussa missä nyt asun, en kyllä muista koska tulivat
mutta muistaisin itekkin että ei ollut edellisessä paikassa. siis sain skitsofrenian vuoden 2002 lopussa. siis ne kiusas
mua siitä lähtien monta vuotta, olin sellasessa tilassa että en pystynyt kuin makoilemaan sängyllä, olin niin peloissani
varmaan kun äänien kuuleminen päässä oli ihan uus juttu, ja ne vielä kiusas ja otti minun menneisyyden mokia aiheeksi, en
edes muista mitä kaikkea vittuilivat, kuten olen joskus kirjoittanut, ne rikkoi keittiön kaapin kun nukuin ja välillä
ettivät mua sielä missä asuin, mielisairaalassa, ja saivat minut tekemään ihan typeriä juttuja, en edes halua kertoa mitä.

mä kuulemma kerroin äitilleni mielisairaalassa näkeväni käärmeitä, mikä on kummallista kun en edes pelkää käärmeitä, en
tosin ottais niitä kiinni ku ne on niin nopeita ja jotkut, kenties suurin osa, myrkyllisiä tai vaarallisia, kuten
kuristus käärme.

vielä selvitys : ne siis jutteli toisten versioiden ittensä kanssa, kun niitä on yhden todellisen ihmisen eli äänen toisia
tyyppejä, niin hyväksyttääkseen toisilla jonkun asian. eli toisia versioita kuten viimekertaisen asuntolan kirjottelin.

jos jollain teistä on skitsofrenia, koittakaa kirjottaa niille juttuja, minä esim. rupesin jossain vaiheessa
kirjottelemaan lääkärin haastattelu lomakkeita, sit nykyään kirjottelen niille skitsofreenisia fantasia mualimmoita,
ainakin yhtä jolla on se nimi. tässä niitä fantasia mualimmoita, haaveilen julkaisevani niitä kirjoina, aikoinaan mulla
oli joitain kirjoja bod nimisessä kirja paikassa jossa niitä julkaistaan, myös sähköisenä versiona. huom. ne on kehittyny
noista versioista, eli olen kirjottanut niihin lisää materiaalia.

itse asiassa tuossa yhdessä asiassa mitä kirjotin, olikin kyse siitä, että kahdella niistä on joku, ja kutsuivat niitä
joitain nimellä, ja ne jotkut puhui enimmäkseen, sit se yks eli joku hyväksyi sen että eräs sen versio puhui välillä ja
antoi sen puhua, vaikka sanoivat että niillä on oikeus puhua, ja kun ehtoja ei saa olla, vaikka olikin silti sanalla väliä
puhua aamusta tähän asti, joten se muuttui että ne puhuivat. ja ne kaikki olivat välillä hiljaa, paitsi ne jotka sanoi
että ne puhuivat kokoajan, ja minä en vain kuullut, eikä ne jotkut myöskään. kuten ne jotkut eivät kuulleet myöskään noita
eivätkä meidän noita.

ne jotka vastustaa, ne kuulemma ei puhu totta, ne vaan sanoo jos joku sanoi että me tehdään joku juttu, ne vastas että
me ei tehty jotain juttua, jos joku sanoo että me ei tehty jotain juttua, ne teki jonkun jutun, siis sanoilla, ku mitään
ne ei voi tehdä, ku se on fyysistä, puhua vaan. vaikka tohonki ne ois vastannu että me voitiin tehdä joku juttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti