keskiviikko 19. joulukuuta 2018

kaikista jotain asiaa


uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.
(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

kun joku nuoista sanoi jotain, heti joku perään meistä sanoi että noi ei ollu täälä, tai noilla ei mitään velvollisuutta
olla täälä, eikä meillä ollu mitään velvollisuutta kuulla nuoita. ja joillain meistä oli täys oikeus puhua nuoiden
menneisyydestä

jotkut eräistä rupes välillä puhumaan että ne ei vastustanu sitä esim. että nuo ei ollut täälä.

nyt ne sanoi että mä tuun elämään vähintään 55 vuotiaaksi, samaan syssyyn että ne ei voi elää ikinä, ja ihmettelivät,
ainakin vaikuttivat siltä, en tiedä millä lailla.

tapahtui tvssä joku hätä, hätäännyin, tai meinasin, se yks sanoi että voi voi, sano, minulle, että sano että ei se
minulle kuulu, tai jotain.

meillä, niiden meillä ei ollut mitään velvollisuutta olla kaikkialla, en tiedä olivatko jos kuulin niiden puhuvan
kaikkialla, sit meillä ei ollut mitään mahdollisuutta olla mun vanhempien luona kun kävin sielä, vaikka sanoivat mitä
mulle sielä tapahtui, ja sanoivat jotain että me ei kyllä tiedetty tapahtuiko tuo mulle.

ilmeisesti joillain ja joillain eräistä täys oikeus epäillä olivatko nuo tai meidän nuo täälä(?)

mä vähä sekoilen nimillä, esim. nuo, meidän nuo, eräät, jotkut, me ja kaikkea nimiä niillä oli, en pysy mukana. sit ku
kahella neljästä oli eräät ja jotkut ja kahella muulla oli joku nimi mitä nyt en muista

mä oon todella kyllästyny noiden puheisiin, että ylimääräisiä ei täälä ollut, vaikka haastattelin välillä tuolla
me savann sivuilla joitain ulkopuolisia, ja että en nähnyt mielikuvia, mitä lie muita niillä oli, en edes muista.

nyt jotkut tai eräät tai joku noista kahesta, joidenka toisen nimeä niillä ollut mitään velvollisuutta tai jotain puhua
sanoi että noilla ei ollut mitään velvollisuutta olla täälä.

välillä ne kuulemma ihmetteli omia sääntöjään.

ne sai sanoa silti välillä vaikka ne ei kyllä kokoajan sanonu silti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti