maanantai 7. tammikuuta 2019

totuus, elämän tarkotus. pitäskö kirjottaa?

savannianzih.blogspot.com (in english)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.
(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

ne sanoi että joillain eräistä ollut mitään velvollisuutta illalla vastustaa että oliko nuo täälä, ku ne aikaisemmin
päivällä sanoi että nuo eivätkä nuo ole täälä, sit illalla sanoi että nuo ei ollut täälä, mysteeriksi jää, ovatko nuo ja
meidän nuo täälä, ku itse muistaakseni kuulin nuoita ja meidän nuoitä, ja perään että meidän joillain eräillä oli täys
oikeus olla täälä, aivankuin meidän nuo olisivat meidän eräitä.

ne kuulemma saa välillä puhua vähän väärin, ku ne sanoi tämän perään tuon, me kyllä tehdään jotain... ja tuo alku perään.

äänet sanoi, että kaiken pitää olla oikealla paikalla, että kaikki puhuu musta, fyysisessä maassa, en tiedä, niin sitten
pääsen tästä ulottuvuudesta pois, miten ikinä pääsinkään tänne. niin tajutakseni että kaikki asiat viestis musta, esim.
ku jotkut näkee rekka autojen kyljessä jotain omaan elämään liittyvää, kuten minä välillä, mutta täytyy ottaa ne
huumorilla, ja sattumana.

täs mä huomasin et joku puhui jotain että mä oon sun huonees, ja joku muu jatkoi, ja mä tapan sut tai jotain, sit se
alkuperäinen sanoi inisten et en todellakaan, eli joku puhuu pahoja aikeitaan noiden päälle, kuka ihme, skitsofreniako?

muistan kun aikoinaan kirjottelin, aiheista, pelot, totuus ja elämän tarkoitus, en niin muista oliko siinä noita
pelkoja. tuli tuossa, johdatuksena? vastaan et hyväksy mitä et voi muuttaa, tämän kun alistaa omien ajatuksien tekemäksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti