maanantai 21. tammikuuta 2019

kaiken näköistä


uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.
(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

ihmisellä on oma henk.koht. avaruus, mikrokosmos, kaikki ne mihin uskoo, on sielä, jos uskoo humanoideihin, niitä on
sielä. siksi ne ketkä uskoo joihinkin asioihin on niin tärkeitä ja uskoo niihin, vaikka kaikilla ei ole samanlainen
mikrokosmos. uskon että sielä on niitä mihinkä henkilö itse uskoo, uskonto, humanoidit, mytologia ja semmoset.

nyt se yks sanoi että miten niin kaikki välillä puhutaan täälä? aika koomista.

niillä on ongelmia selittää se, että ne jotka vastusti onko nuo ja meiän nuo täälä, että ne luuli sen, ja että noi
eikä meiän noita ollu täälä enää 65teen viikkoon. ku ne ei näinä päivinä enää vastustanu meitä joitain ja joitain eräistä
siitä että oliko noita eikä meiän noita enää ollu täälä, siis aamusta asti, no kuulenko mä noita ja meiän noita sitten,
arvatkaa. sit ne vielä sanoi jotain että ymmärretäänkö me sitten minua, siis anzihia.

huomasin että hätä tulee ku tulee joku ongelma joka pitää ratkaista, yleensä se on sellanen ongelma joka on vaikea
ratkaista, joten minä keksin, keksin vaan oman ongelman joka on helppo ratkaista, en tiedä toimiiko, ku äsken kävin
tupakalla ja sielä tuli ongelma joka on helppo ratkaista, joten päättelin että tuohan voi ihan hyvin olla minun
keksimä ongelma. se oli siis helppo ratkaista, se ongelma, tosin en ratkaissut sitä, se olisi vaatinut että olisin käynyt
tupakointi paikalla katsomassa, mutta en jaksanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti