perjantai 1. helmikuuta 2019

ego skitsofrenia

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.
(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

huomasin että puhuin suu kiinni ilman ääntä kurkussa jotain heiluttaen, ehkä ne äänet puhuu niin tai minä kuulen niiden
ääniä sillä tavalla, koittakaa jos kiinnostaa. siis tuli mieleen että se jota liikuttelin kurkussa on aatamin omena.
eli ne puhui mun kautta kun heilutin kurkussa aatamin omenaa.

se yks sanoi että se tulee joka kerta ulos mun kämpästä ku mäki meen, sit se yrittää mennä sinne takas ku mä jätän oven
auki.

mun aatamin omenasta meni jotain alaspäin, olin sillä hetkellä ongelmissa

mä kuulemma ihmettelin jos joku ei niistä tiennyt mitä mä tiesin, ku välillä ne tiesi mitä mä ajattelen ja mitä mieli
kuvia näen.

mä kuulemma tein ansan mun huoneeseen menevälle yhdelle ku jätin oven auki ja menin kattomaan yhteishuoneeseen mitä
tvstä tulee. se yks oli kusipää.

ne välillä kuuli j... siis jotkut eräistä, kuuli joitain mitä mä en kuullu, jolleeki että niillä ois muka skitsofrenia

jotkut eräistä välillä...  oli tai kuuli niitä jotka ovat ikuisuudessa, kuten trippailijat on jolleeki joskus sielä,
ikuisuudessa siis.

ne kuulemma välillä hyväksyy mun ulkopuolisten ihmisten asioita, mutta miten, jos ne ei pääse tai mitään velvollisuutta
olla täälä, siis sisälläni, ovatko, kuulinko, vai ketä se oli?

se kusipää välillä ei halunnut tehdä jotain, esim. hurrata yleisön seassa ku se olis huono bändi, ne ajatteli, muut jotka
kuuli sitä, että se puhuu väärinpäin, kätevästi tällee sai hurrata.

ennen mä kutsuin kusipäätä taktikoksi, se nauroiki taktiikkansa takia. todella taitavasti ja uskottavasti.

jos puhuisin egosta skitsofreenin näkökulmasta, sanoisin että ego on hiljennetty, mutta skitsofreeniset äänet on äänessä.
en siis puhuisi siitä näkökulmasta jossa skitsofrenia on osa meidän omaa mieltä. ja jos puhuisin ihmemiehistä, se on
jonkin moinen kirous tai jotain, en osaa sanoa, ku en ole kovin hyvä tietämään ihmemiehistä. luin netistä että ego ois
skisofrenia, mielenkiintoinen juttu. ehkä jos ego yrittää suojella meitä, kuten luin netistä, ne kiusaavat äänet yrittävät
näyttää ne virheelliset kohdat elämässäsi, vaikka ne vittuilee niistä ja nauraa niille. pitäskö mun parantaa ne? miten
jos varsinkaan kyseinen henkilö ei ole ihmemies? ois siis mahdotonta sulkea egoa ja saavuttaa täydellistä meditaatio
tilaa jos äänet puhui vaikka olin hiljentäny egoni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti