torstai 21. helmikuuta 2019

lyhyt julkaisu

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.
(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

nyt se yks sanoi, kusipää, yks noista, eli nuo, että sillä ei ole silmissä lihaksia, rupes huutamaan. tuli siis
sokeaksi, muka.

se silloinen kusipää teki mulle sen version, siis todellakin minulle kaikkea ku silloisen oikean rinnakkais silloudesta
minusta siis teki sille kaikkea, joten se teki minulle, ehkä vähä monimutkaista.

kaikki minut jotka ovat päässäni pitää saada haltuun, poistettua tai jotain, että voi tulla ihmemieheksi. skitsofrenia
on kirous.

mä huomasin että jos esimerkiksi näen tvssä että tulee hahmoille ongelmia, mä yritän ratkaista ne, ikäänkuin ne kuulis.
äänet sanoo että ne tapahtumat on menneisyyttä että niihin ei voi vaikuttaa, kai mä sen tajuan.

ne me sanoo välillä että me ei voitu tehdä jotain asiaa, ei tehty haluttu ja kaikkea, sit jotkut sanoi että vai ei oikein
haluttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti