sunnuntai 10. maaliskuuta 2019

hamppusnacksuja, psykoosikusipää.

savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

ostin paikallisesta normaalista kaupasta hamppu snacksuja, saa sipsihyllyltä, alkoi pää vähä selvenemään, skitsofreeninen
sellainen, rupesin tajuumaan jotain. en tiedä oliko jotain placebo vaikutusta, vai nuo äänet ajatteli siitä jotain jne.
parin päivän päästä rupes tulemaan paniikkihäiriötä, kesti 2 päivää illalla.

minä olen kuulemma valmis unohtamaan itteni, kunhan ei kukaan, jotain, eikä voi harmittaa mua enää, ymmärrättekö? ku ne
ei enää tunne mua.

yks kysyi miten mä voin olla tulevaisuudessa, toiset kysyi että miten se voi olla menneisyydessä.

skitsofrenia on karman parantaja, äänet on mitä et itse ole, olet kiltti, äänet on ilkeitä, ku ne on sinusta, on siis
sinä. ku karmassa on siitä kyse jos vihaa jotain tässä elämässä, on sitä seuraavassa elämässä. tai karman puhdistaja,
whatever.

yks meistä selitti että nuo on, tai yksi noista on, sinuja kaikki, ku niitä on monta, niin ne muut, ja eikä voikaan olla
ku tämä on mun skitsofreeni, ymmärrättekö?

se että muistia pitää huijata, ainakin minun, johtuu kuulemma kusipäästä, yksi noista, myös väittävät että kaikki
kaikkialla unohtaa myös asioita, ja se johtuu kusipäästä. vai johtuuko se siitä että ihmiset on eläimistä, eikä eläimillä
ole muistia sitä varten mihin ihminen sitä tarvii. en tiedä onko humanoideillakin perintö omista eläimistä, vai miten
ja mistä ne kehittyi. mutta on myös että ihmiseen ollaan lisätty joidenkin lähteiden mukaan humanoidien geenejä tai dnata.
olen kuunnellut spotifysta humanoidin haastattelun, se kertoi kuinka ihmiset ei ymmärrä kaikkea mitä se selittäis, niin
ne on ihmisiä tulevaisuudesta. mut en ymmärrä ku ne on vihreitä iholtaan.

nyt se kusipää noista (noita ei enää ole täälä jossa me olivat) on psykoosi kusipää, ja ne jotka ajattelee sitä psykoosi
kusipäänä se tappaa ne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti