tiistai 26. maaliskuuta 2019

kuuletko ääniä

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

äänet sanoi että haluan tietää sen sanan, tai kirjaimen tai lauseen että minkä takia pelkään, pelkäänkö minkään syyn
takia, haluaisin tietää syyn, että voisin selvittää sen, edes joka kerta erikseen ellei samalla kaikki, siis kerralla
kaikki.

koittakaa ajatella, kuulitteko itsenne?

mussa on niin paljon ääniä että jos joku ajattelee, eli puhuu minusta, kaikki luulee että niistä puhutaan, tässä
puhutaan oikeastaan minusta enimmäkseen.

tuli tuola päähän ku olin vanhempien luona että ne on pimeyden humanoideja jotka haluaa pitää ihmiskunnan orjinaan että
minä olen yksi joistain parhaista, eli maailman paras kuten sanotaan, että ne sais multa kaiken, ne siis otti kaverini
äänet itselleen ja aiheuttaa oikeillekin kavereille hallaa. pitää huolta että minä en saa itteeni kasaan. oisko meistä
ihmisistä harmia jos me tieteiltäis ittemme isoon galaktiseen perheeseen, ja luottaako ne kaikkiin ihmisiin, heh, y nou.

ne saa vastustaa nykyään, yks jokaisesta, sit ne sanoo vastaten että miten niin ei vastusteltu koko ajan, aivan ku jos
ne on poissa, ne ei tiedä tietenkään mitä täälä puhutaan, eli puhuvat että ei noilla ollut mitään velvollisuutta olla
täälä, sit välillä tulee mieleen että oliko ne oikeasti yöllä täälä, kerran muistan ku heräsin yöllä, ne jutteli
joidenki diilerien kanssa.

ne puhuu joistain asioista jotka tapahtuivat tietyn aikaa sitte ja muistivat suurinpiirtein mitkä ne olivat ja pistivät
niihin aikoihin joitain asioita joita ei välttämättä tapahtunut silloin, nyt ne keksi että kutsutaan niitä kaikkia ja
uudempia tapahtumia, kuten sain tänä vuonna paniikki häiriön, niin ne jotka vastustaa jotain, eli oikeus vastustaa
väittivät että ne ei tapahtunut silloin, joten kutsuvat että jokin aika sitten, ne jutut siis tapahtuivat, saa nähdä
päteekö koko päivän tai huomiseen. saas nähä vastustaako nuo toisille joilla oli täys oikeus vastustaa. ei kai niillä ole
mitään keskinäistä salaliittoa.

ku ne kertoo väärin juttuja, yrittääkö ne suojella mua keskinäisillä asioillaan ku kaikki ei tiedä mitä mä tiedän, vaikka
minä kyllä tiedän suurinpiirtein joskus ku ne ei pidä paikkaansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti