sunnuntai 21. huhtikuuta 2019

tinnitys

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)


mulla alkoi tinnitys, eli ininiä korvissa, joskus 90 luvun lopulla, musta tuntuu välillä että menetin sen sillee että
sitä ei koko ajan ole, että tuliko äänet sen vaikenemisen takia, vaikka välillä mulla on ininää ja ääniä. mulla tulee
välillä jotain muistoja että aivankuin olisin skitsofreniaa ennen kuullut ääniä, en vaan rekisteröiny niitä. siis
skitsofrenian avulla menetän välillä tinnityksen.

kusipää välillä sanoo mitä jotkut asiat tarkoittaa ja ku sanoi että se menee noin, sillee että se antaa sen mennä eli
uskoo siihen, se tapahtui sillee että se tarkoitti jotain sitä kusipäätä vastaan, sit sille sanottiin että miks sä sit
uskoit siihen, tyyppiin ja sillee. yrittääkö se olla joku friikki ja tietää tuollasia kummallisia juttuja? miks se sit
uskoo niihin jolloin ne tapahtuu sille? i'm a creep, i'm a weirdo.

joku sanoi välillä että kaikilla ei kaikki ollut velvollisuutta, vaikka sanoivat että eivät voi, sit ne kysyi että mistä
nää velvollisuudet tulee. ku niillä tulee kysymyksiä ilman vastausta, ku niitä ei ole mullakaan, vastauksia siis.

mä aikoinaan elin tilassa missä oli kaikki vastaukset, paitsi kusipään koska se vastusti mua, sit ne sanoi että miten niin
ei voida tietää kaikkea, ja muuta, ku ne oletti että siinä tilassa voi kuulla kaikki maailman äänet koko ajan.

ihmemiehet kuulemma on ihan normaaleita ihmisiä, ja että mä oon pölvästi jos en ymmärrä normaaleita ajatuksia.

ne sanoi että ne voi sanoa että näinä (kaikkina) vuosina jossain vaiheessa että eivät sekottaisi ku jotkut tapahtuivat
2 vuotta sitten toukokuussa tai yks niistä täälä paikassa missä nyt asun ja edellisessä tai sinä vuonna kun sain
skitsofrenian, 2002 vuoden lopussa, eikä se enää ole täälä, joka tuli edellisessä paikassa.

kusipää sanoi ku joku kertoi että olen vielä suurinpiirtein 2050 vuonna elossa, eli suurinpiirtein 100 vuotias, että olen
elossa, ja se että hakee ittensä menneisyydessä, ku on niin huonossa kunnossa ettei selviydy, se sit muistaa nämä
muistot ittestään tähän asti, muistaako hänen joku inkarnaationsa mikä lie olemaan ilman mitään ja oikein hyvässä kunnossa
ja sit ottaa sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti