tiistai 30. huhtikuuta 2019

kaikenlaista

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

se kusipää aikoinaan otti, ottaa vieläkin, tyyppejä ympäriltäni ja puhuu minulle että aivankuin ne tietäis musta kaiken
ja haukkuu mua, olen sen vasta viime aikoina ymmärtänyt.

minä kuulemma kuulen jälkikäteen mitä se on keksiny se kusipää, en tiedä kummanko, ku mielestäni kuulen itteni ajatuksen
saamina jälkikäteen.

nyt joku sanoi että annaks mulle huulimustaa, mä meikkaan itteni, sitte sille annettiin, todellisuudessa vaan halus
tietää ketä oli, sit oli hiljaa, kaikki kattoi, ja antoi niille mahdollisuuden tulla esiin keitä todellisuudessa
olivat, ja yhdessä sanovat sitten suunnitellusti että missä mä oikein olin.

nykyisyyden menneisyydessä se sanoi jonkun jonka luuli minun keksineen, ehkä minun menneisyydessä se sanoi ja se oli
sen juttu, nyt täälä joka matki mua ajatteli sen olevan minusta ja kertoi nykyisyyden menneisyydelle, joka ajatteli sen
olevan minusta, mut minä sielä selitin miten se meni. kusipäästä kerron siis.

ne kaikki ei usko aina olevansa se keneltä todellisuudessa kuulostavat, ku on mun lähipiiristä kuulostavia, mutta eivät
ole niitä, lähipiirini siis ihmisiä, vaan fiktiivisiä, eli sepitteellisiä.

ne puhui että jotkut ovat täälä, että minä kuulisin koko ajan ääniä, että miten niin ei kaikki oltu täälä, kysyi ne
jotka vastusti välillä.

musta tuntuu että se kusipää otti multa jotain muistoja pois jonnekkin, miten saisin niihin yhteyttä ja olisiko ne
muuttuneet? joudunko mä käymään ne jollain tavalla uudelleen? sillee ku jotkut ihmiset näkee elämänsä väläyksenä
ymmärtäen kaiken omasta elämästään kuollessaan?

musta tuntuu tai ne sanoi että ne muistaa jonkun jutun, ku on esimerkiksi huolissaan että tiedänkö minä jonkun asian, ne
varastaa sen informaation tai jotain, ja minä en saa sitä, jotain sillee että yks vaan muistaa sen informaation.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti