lauantai 18. toukokuuta 2019

päästäni 'pois'

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

se kusipää ottaa multa menneisyyden jollain lailla ja puhuu minuna ehkä päässäni tai jossain että se minä en kuule.

yks joka vastusti sanoi että miten niin ei puhuttu kaikista asioista, mahdoton lause, puhua kaikista asioista?

yks joku sanoi kusipäälle että laita pääs mun perseeseen niin voit vaikuttaa siihen, ku suolet on toiset aivot.

mä aikoinaan, mulla oli skitsofrenia silloin, pistin ovia joissa luki 'pois', sit ne astui niihin, ja joutui mun päähän
paikkaan jonka nimi oli 'pois', en päässyt niistä millään eroon, sit niille joku sanoi että teillä pitää olla joku tapa
päästä pois, ja oli valmiina vaikka tappamaan ittensä päästäkseen pois.

ny ne äänet keksi että vievät mut päähänsä, no ois mukavaa jos pääsis äänistä eroon, ja minä vaan olisin hiljaa siellä.
tässä tuli myös kyseeseen se ku ne keksi että mä kuolen tänään.

huomasin että jos puhuu minun äänellä, ei kuule mitään, ikäänkuin se ääni jolla ajattelen ei kuulu päässäni, se johtuu
siitä että jos normaali skitsofreenitön juttelee, ei kuule ääniä päässään, jos kuulis, olisit skitsofreeni.

kusipäästä paljastui että kutsui minua assholeksi, eli perseenreiäksi, koska reikää ei ole olemassa, vaan sen reunukset
että mua ei olisi olemassa.

muistan ku joskus sekoilin et kesoililla sekoillaan ja musta aurinko nousee, nyt tuli et kehoillaan.

nyt paljastui et kusipää luuli mua kuolleeksi ku en ajattele enää mitään, ku haluan että en juttele, en tiedä miksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti