torstai 30. toukokuuta 2019

ihmisluonnollista?

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

jokaisella ihmisellä on omat versionsa ihmisistä päässään, niistä jotka ottaa sinne, ne ei siis ole niitä, ainakaan
välttämättä, en kyllä tiedä miten ne juttelee, vai jutteleeko? ne on sellasia millaisia niistä kuvittelee, pelkääkö,
vihaako, rakastaako vai pitää kummallisina eikä ymmärrä. ehkä ne on oikeita jos oikeat hyväksyy ne versiot. ehkä niillä
joillain on kivaa olla täälä, esim. jos tykkää vihata tätä kyseistä eikä varmaan ittekään ymmärrä mitä täälä teki
alunperin, ja sillä olis kivempaa jos pääsis pois ja tajuais. nyt se kusipää sanoi että oisit sanonut että et oo tietyn
lainen niin sillä ois ollu kivempaa. kusipää kertoi ku keksin sanoja johonkin suurinpiirtein että spitting evil of my zoyl
en ole mikään että yrittäisin parantaa hänen tahtoaan kaikkia kohtaan, lopettais vaan mun kiusaamisen. se vaan sanoo
että se on niin kivaa ku se ei tee mitään vastaan, mutta vähän mahdotonta, vai onko?

pienenä kuulemma 'luulin' että kaikki pitää tapahtua joskus, ja sen voi aina siirtää, ja tuo kusipää ei siirtänyt, nyt
sitten on ongelmissa ku ei siirtäny sitä että koska pääsee pois mun päästä, ei sit päässy.

me kuulemma väiteltiin tuola jossain menneisyydessä, ja minä olin aina hänen takanaan vuosissa riippumatta kuinka kauas
hän meni, sit mä tajusin et se todellakin jäi sinne ja on silti täälä minun tilassani käyttäen minua hyväkseen että vois
olla täälä, ja häviäis sanallisen kilpailun jos menis sinne taakse, ja aina kun hän tarkistaa, menen sinne ennemmin häntä.

mun kuulemma pitäis ajatella että kaikki nuo ovat oikeita niitä ääniä keiltä kuulostavat että hommat rupee rullaamaan.
mutta mulla on epäilys että ne oikeat tulee tänne, enkä sitä tosiaankaan halua, en tiedä onko niillä mahdollisuus päättää
siitä. erityisesti vanhempani.

nyt ne keksi että meiän noita ei ollut noita, niinku witch englanniksi.

fiktiiviset sanoi että jos tekee sitä mitä haluaa riippumatta siitä vaikka kuinka joku kiusais, se vaikuttaa niihin
kiusaajiin että nekin rupeaa tekemään sitä, karman takia, no, emmä ny noin halunnu, halusin vaan tehä mitä tein.

ku jeesus tuli maanpäälle, en tiedä, mutta tapahtuiko se niinku fall, eli langeta ja tippua, sit ku se nostettiin takas
taivaaseen kuoltuaan, se niinku defall, eli epä laskeutui tai epälankeutui, eli nousi?

jos yhteiskunta on luonnollista ihmiselle, ku eläimilläki on sellanen systeemi, onko lääkkeetki ihmisluonnollista? moni
vois olla eri mieltä, kai mäki oon, siis on kai ne ihmisluonnollista, en silti hyväksy, vaikka lääkkeitä mäkin käytän, ku
kuulin jostain että ei lääkkeet eli vitamiinit tyydytä ihmisen ruumista kokonaan, pitää syödäki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti