sunnuntai 16. kesäkuuta 2019

ne onki oikeasti kuiskauksia korvakäytävässä

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)
mä kuulin pari kertaa ku menin korvakäytävässä jotenkin ilmallisesti, rupesin kuulemaan ku nuo äänet kuiskaili niitä
puheita mitä kuulin. eli ne siis kuiskailee korviin muodostaen sanoja korvakäytävässä, speaking whispers, puhuu kuiskau-
ksia. käsittääkseni olin kuin jossain unessa.

olen jo monta vuotta ihmetellyt, tai jotain, että olen kiinnostunut mystisistä asioista, ja kiinnostunut mytologioista
en vaan ole kyennyt tajuamaan mitä mielenkiintoista on mytologioiden hahmoissa, kunnes katoin astraltvtä ja sielä
kerrottiin että ne liittyy planeettoihin, jonka olin tiennyt, mutta en osannut yhdistää, ja niillä planeetoilla
astrologiaan, ja niillä taas mm. kolmanteen silmään ja kaikkeen kyseisiin asioihin. (astraltv tulee telkkarista klo 6-9)
eli mytologiat on horoskooppisia mm. planeettojen liikettä.

kusipää aina väittää tutuilleni, hänelle puolitutuille, että minä olen se joka vittuilee, mut nykyään ku sain skitsofreni
an niin olen huomannut tuon että edes väittää, ja jäänyt mulle kiinni siitä, ei kai usko että kuulen, tai sitten on
fiktiivinen, kuten varmasti onkin. hän myös väittää tuntevansa kavereidensa tutut, että on hänenkin kavereitaan, lie
pakosta vai pelosta joutuu tunnustamaan tuon, siis nuo kavereidensa kaverit.

äänet sanoi että ku mä joskus nuorena luulin ettå ku skitsofrenia on jakomieli tauti et siinä on monta henkilöä jotka voi
ottaa käyttöön, vaikka siinä voi vaan olla monta ääntä päässä jotka puhuu sulle, et ne väitti että sen takia mulla on
kutaki tyyppiä monta versiota päässään.

se fiktiivinen kusipää, on kuulemma väittämän mukaan se oikea mut vaan menneisyydestä, ennenkuin sain skitsofrenian enkä
kuullu ääniä, senkään ääniä. hän kännissä aina teki kaikkea mulle, vaikka jotkut väittää että joku otti hänet, eli että
ei ollut sillä hetkellä se oikea, miten voi olla niin röyhkeä että vittuilee kännissä ja saa toisen uskomaan olemaan
hänen kaverinsa ja käyvän kylässä. jos joku kuulee hänet väittävän että ei ole tuollainen, hän tunnistaa ittensä, en ole
ikinä kertonut hänen nimeään katsokaas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti