keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

kahvia

nyt fiktiiviset juttelee mun blogista. tulee juotua aika paljon kahvia. twitter on aika typerä paikka, jutella joidenkin kuuluisuuksien kanssa, tylsää, piti sulkea se. teen itte ruokaa tiistaina, koko porukalle(ryhmäkotilaisille), kanapyöryköitä ja riisiä. piru vieköön, piipusta meni pohja, piti ostaa rrältä uus, 14€. kuulen nykyään kun muut mielisairaat talossa "puhuu" mulle, mitä sä oikeen mua vahtaat ja tollasta, mut skitsofreniaa se vaan on. käytän sinkkitabletteja koska mulla on hiukset niin huonossa kunnossa ja niitä irtoilee, mutta hyvin ovat päässä vielä. hitto, täälä on muurahaisia, niillä on majapaikka kuulemma tuola jossain astianpesukoneen takana, pitää pistää hedelmät jääkappiin ettei ne syö niitä. täälä on myös sellasia hunaja myrkky juttuja johon ne menee ottamaan hunajaa ja saa myrkkyä ja vie sen pesään ja kaikki muurahaiset kuolee. en hoida masennusta alkoholismilla, olen ollut kuivilla noin  10 vuotta. tosin yritin pari kertaa juoda mutta en juonutkaan, sanoin hoitajalle(ohjaajalle) jonka mielestä minun piti lähteä huutoniemelle, ja suostuin, myös harhaluuloja sain hänen puheestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti