lauantai 11. maaliskuuta 2017

kannabis piippu

nyt se yks keksi että miksi ne sanoo niitä jolloin ovat väärässä. ja se yks sanoo että ovat silloin oikeassa kun sanovat
että ovat aina väärässä, tosin jotkut väittää että eivät ole edes silloin oikeassa, heh.

seroquel on samankaltainen koostumukseltaan kuin lsd, sitä mä sain ennen skitsofreniaani kun kävin psykologilla. lsd
sisältää jotain happoa jota ihmis keho ei pysty tuottamaan, vaikka tuo yksi aikoinaan väitti että lsd on happoa sen takia
koska se tuntuu hapolta aivoissa.

ne fiktiiviset pääsee tulevaisuuteen ja pystyy hakemaan tavaroita ja menemään niiden kanssa takaisin menneisyyteen jos
niillä nyt on aikaa, kun tuo yksi väittää/sanoo/toteaa että niillä on sama vuosi kuukausi ja päivä ja kellon aika kuin
minulla.

nykyään 3 noista fyysisistä tytöistä on naisia, niillä on poikaystävä siinä niiden vierellä, ovat pari vuorokautta nyt
olleet hiljaa, aamulla ja päivällä ne aluksi puhui, eivätkä illalla 6den jälkeen, mutta sitten yhtä äkkiä ei aamullakaan
ja päivälläkään. niitä 2 on vielä tyttöjä.

tuo yksi aina puhuu kun tuo yksi toteaa tytöille, mielestäni kysyy, mutta väittää ettei kysynyt, varmaan että tuo yksi
noista fiktiivisistä se saisi puhua.

se on ihan uskomatonta että noita oikea äänisiä eli kaikkia, niillä on siis jonkun tutun ääni, niitä on monta, yksi noista
tosin nykyään väittää olevansa oikea, ei vaan se jonka ääni sillä on, väittää olevansa tripillä, pirullista jos vievät
todellisuuteen musta valheita täälä kerrottuina, ne siis valehtelee musta, mm. sanoo että olen homo, vaikka en ole.
se että niitä on monta, mikä on uskomatonta, todistaa että eivät ole oikeita niitä, vaikka jotkut joskus luulevat olevansa
ja tuo yksi toteaa että eivät ole, joskus kai tyytyvät tuohon.

se yks kohtaloittaa mut ajattelemaan ajatuksia että saisi tuoda jotain julki, äskein se sai miettimään jos polttelisin
kaupungilla noita kannabis piippujani, tupakkaa niillä, se johti hänen haluamaansa tulokseen ajatukseen poliiseista,
joku sanoi, ilmeisesti minuna tai jotenkin minä jossain rinnakkais ulottuvuudessa, jossa on eri tapahtumat kuin täälä.
että -mistä sä ton piipun sait -piippuliikkeestä -vaasalaisesta vai -joo -ei ole vaasassa piippuliikettä, olemme monesti
käyneet katsomassa -jaa, no en mä sitten tiedä mistä. joku tämän blogin lukijoista oli kuulemma ilmoittanut poliisille
vaikka se on piippuliike jossa myydään laillisia piippuja. mun pitää tässä joku päivä käydä hakemassa sieltä normaalin
näköinen piippu ku noi porukat täälä ei oikein tykänneet mun kannabis piipuista, sillä siis polttelisin, vaikka ei se edes
näytä kannabis piipulta, minä vain olen hieman harhauskoinen, epäilen koko ajan kaikkea pahaa tapahtuvan minulle, täten
että poliisit epäilisivät minun polttavan hasista. kaupungin bussipysäkeilläkään ei kuulemma nykyään saa polttaa tupakkaa.

huomasin että kun kuuntelen marijuana aivo aaltoa hätä menee pois, mitään fiiliksiä se ei ainakaan toistaiseksi ole
aiheuttanut.

aina kun ajattelenkin mun mp3 soitinta mulla tulee hätä.

perustin face bookiin ryhmän 'täydelliset sekopäät', liittykää.

nyt se yks ääni uskoi että niillä on skitsofrenia.

ne tytöt kuulemma kontrolloi mun mieltä, ja mua itkettää. no surettaahan mua ny ihan vitusti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti