sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

täydelliset sekopäät

nyt siihen 'täydelliset sekopäät' ryhmään pitäisi päästä, olin vahingossa pistänyt sen kaverien kesken jakoon.

perustin forumin skitsofrenialle, vaikka tuskin tulee viestejä
skitsofrenia.freeforums.net : valitse ylhäältä messages, en ole varma pitääkö tähän loggautua ja luoda henkilökohtainen
tili. create thread oikealta ylhäältäkin toimii, tai jos olet viestissä niin sama on reply, eli vastaa.

nuo tytöt ja naiset, jotka ovat siis todellisia? ja tuo yksi joka on todellinen joka on tripillä, tyttöjä ja naisia en
tunne fyysisestä maailmasta, muut tunnen, mutta koska niitä on monta kutakin, en usko että ovat todellisia, tosin
yksittäin joku voisi olla todellinen, mutta sanovat että eivät ole, onko se sitten joku turvallisuus juttu.

väsäsin aikoinaan forumin, sinne tuli viesti että hänen piti hakkeroitua päästäkseen kommentoimaan(?) vaikka minä olin
pistänyt mahdolliseksi kaikkien päästä ja kirjoittamaan, joten jos joku teistä ei pääse forumille vastailemaan, yrittäkää
viestiä siitä minulle jollain tavalla, koska äänet sanoivat että ovat tehneet mahdottomaksi kenenkään toisen vastaamaan
koitin toisella koneella täälä paikassa, toimi, mutta äänet sanoivat että olivat tehneet sen mahdolliseksi että en
tietäisi että se on mahdotonta, vanhempienikin luona olivat sen tehneet kommentoinnin mahdolliseksi. en tiedä onko ääniin
luottamista. nyt ne joutuvat kuulemma tekemään mahdolliseksi kommentoinnin koska kerron hoitajille, ja he käyvät sielä,
vai käyvätkö?

olen sitä mieltä että skitsofrenia on henkimaailman asioita, ihminen on joutunut henkiselle puolelle parantamaan jonkin
tapahtuman, tästä tapahtumasta skitsofrenia ei välttämättä aiheudu, vaan siitä että ovat joutuneet henkiselle puolelle,
en. he eivät siis osanneet parantaa tapahtumaa,
sitten tiedä onko ne jotain pahoja henkiä jotka ovat ottaneet jonkin heidän tuntemansa ihmisen äänen ja ruvennut
kiusaamaan ääniä kuulevaa, ehkä koska ovat niin herkkiä koska niillä ei ole suojamuureja kun ovat niin aloittelevia
parantajia. ääneni ovat keskustelleet siitä että parantajat käyttävät psykedeelejä päästäkseen muuntuneeseen tajunnan
tilaan parantamaan ihmisiä, eli sieniä, ääneni väittivät aikoinaan myös että kannabis on puoli psykedeeli, sitten lsd
itse olen sitä mieltä että jotkut voivat aktivoida tämän skitsofrenia parantamis paikan kun
heillä ei ole mitään ongelmia äänien kanssa niin niitä ei ole koko ajan. eikä heillä siis ole skitsofreniaa luin juuri
netistä että psykedeelit aiheuttavat väliaikaisempia ongelmia kuin mitä skitsofreeneillä on, ne häipyy ajan myötä. henget
ikäänkuin hyökkää kimppuun, he eivät osaa lähettää niitä pois, olen lukenut että joillain auttaa se että sanoo äänille
että menkää pois, minun ääneni väittävät että eivät pääse pois, osasyynä tähän kuulemma niiden mielestä se että tietävät
minun olevan skitsofreeni. väittävät myös että se on minun vikani että eivät pääse pois, tosin se yksi sanoo että olisin
halunnut jo kauan sitten että menevät pois, enkä alunperin halunnutkaan niiden päähäni tuloa.
jos tämä on syy, en ymmärrä miksi ne eivät tiedä alkuperäänsä eli sitä että ovat pahoja henkiä, vai ovatko edes pahoja
henkiä
vai syntyykö pahat henget jostain ja ovat neitseellisiä henkiä ja hengillä on taipumus kiusata, tai no, en tiedä miksi
kiusaavat. ne kyllä kiusaa minua ainakin sillä kun kertovat minusta muistoja kuinka typerä olin lapsena ja nuorena.
kuinka muka vittuilin kaverilleni vaikka en vain tiennyt että ne minun kertomani jutut joita olin lapsuudessa toisessa
paikassa jossa asuin kuullut kavereitteni kertovan, olin kai niin typerä kun en sitä tajunnut. siis että ne oli vittuilua
myöhemmin skitsofrenian aikana olen tajunnut että ne ovat vittuilua. ne olivat siis kiusanneet minua, vaikka mielestäni
lapset kiusaavat välillä toisiaan.

itse asiassa skitsofreniaa ei voi aiheuttaa, kenellekkään läheiselleni tai hoitajalle ei ole tullut minulta eikä
muiltakaan asukkailta tullut skitsofreniaa, ehkä parantajat joutuvat ottamaan ihmisiä henkiseen tilaan saadakseen ne
kuntoon. entä jos valehtelisi parantajalle että minulla on parantamattomia asioita, vai näkeekö hän ne menemättä henkiseen
tilaan?

mua kiinnostaa että miksi ihmiset ovat kiinnostuneita siitä että jos joku on pervo? minuakin äänet väittävät pervoksi
ja äänet niin mielellään juttelevat siitä. eli mielestäni vittuilee mulle, vaikka en mielestäni ole pervo, eli perverssi.

kummallista on että se yksi sanoo kaikkea että minua ei saisi vahingoittaa sanomalla jotain.

olen keksinyt näitä typeriä sääntöjä, yks niistä on että ei saa mennä ulkokengät jalassa keittiöön, ja mulla saattaa tulla
hätä jos rikon niitä, mun pitää sopia ne itteni kanssa jos rikon niitä, vai äänten kanssa, ja muttakun en saa jutella
niiden äänten kanssa, väittävät että en ole koskaan jutellutkaan. muistan menneisyydessä kun kuitenkin jollain lailla
vihjailin sille yhelle äänelle mitä hänen pitää tehdä auttaakseen minua, sanoo/vat että ne oli kaikkea typerää, mutta
mielestäni ne auttoi mua.

skitsofrenia on kuulemma suggestio tila, ne suggestoi mulle, eli siis olen jonkinsortin hypnoosissa(?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti