torstai 2. maaliskuuta 2017

niitä näitä

musta tuntuu että mä en enää tunne itteeni, ehkä se johtuu siitä että olen kirjoitellut että me ihmiset ollaan tavallaan
sama ihminen. jos me mennään sinne tänne ajassa, me voitais mennä kaikki ihmiset läpi, vaikka tuo lienee mahdotonta, koska
joka kerralla monen ihmisen teot vaihtuu, vai vaihtuuko vain meidän?

kuuntelen dave lindholmia, siinä laulettiin että -miten niin jalat maassa, oletko jonkun nähnyt kävelevän jalat ilmassa.

sanoin äskein ääneen hiljaa ittekseni että -kyllä mä saan naida tonnikalaa, sitten tajusin assosiaation että pillu
haisee kalalta, mistä lie toikin tuli, yksi ääni väitti että se oli tuon yhden toisen idea, miten mä sen sitten sain.
kuulematta sitä.

lisäsin tuonne oikealle alapalkkiin lääkelistaan mitä käytän, magnesiumin, siinä on yli 300 hyödyllistä ainetta, auttaa
myös suonen vetoon jota minulla on, ei ole vähään aikaan ollut.

tuo yks asukki täälä melkein kuin suuttui, ei oikeasti, kun juteltiin jostain, en muista mistä, se sanoi suuttuneella
äänellä että -antaa olla, nyt äskein mä kuulin sen saman äänen päässäni sanoen saman, ehkä meidän skitsofreenien päähän
pääsee vain ne jotka ovat kerrankin suuttuneet meille, toivon että ei nyt tulisi päähäni, ainakaan oikeasti, oikeasti en
edes usko. muistin äskein myös että se joskus sanoo että -jaa, vittumaiseen äänen sävyyn, se kuulostaa myös
ihmettelevältä.

katoin skitsofrenia wikipediasta, siinä luki että geeni altistaa kannabiksen käyttöön, mitä ihmettä, vaikuttaako geenit
kohtaloon?

vaikka jotain ei tapahdu jos olen positiivinen asian suhteen mitään en voi kuitenkaan muuttaa, en tiedä sitten tiedostaako
joku sen minussa sen tapahtuman ja antaa sen mukaan mielentilan, olen aina unohtanut tulkita mielentilaani siitä jos
saan jotain positiivista tapahtumaan, mielestäni en ikinä ole ollut positiivinen, pikemminkin neutraali, negatiivisyydestä
en tiedä. en usko että ketään voi olla positiivisten asioiden suhteen negatiivinen, muuta kuin ehkä vittuuntuessaan, ehkä
siihen jos huomaa olevansa positiivinen ja tietää ettei sitä tapahdu.

black metalistit kuulemma sen yhden mukaan, kun kysyi tuolta piippukaupan pitäjältä, niin polttavat kannabista, ja sitä se
on odottanutkin että saa olla black metalisti. polttaisivat edes piippua ne jotka polttavat, se on jalo harrastus. vaikka
se sielä polttaa siis kannabis suitsukkeita, näin olen ääniltä kuullut. mielestäni jos nyt edes niitäkään. huomatkaa, olen
skitsofreeni, kuulen fiktiivisiä ääniä, mikään todellisuudessa ei pidä siis paikkaansa.

minulle saattaa tulla hätä jos ne sanoo että en saa mennä tupakille, koska en mene tupakille muutakuin tasalta joka tunti.
en saa siis mennä muutoin tupakille, vaikka itsehän minä sen keksin, en ymmärrä, tekis välillä mieleni käydä, mutta en
halua juuri tuosta syystä, koska minulle saattaa tulla hätä jos käynkin, vai saattaako, en tiedä, menen vain jos minulla
on hätä, enkä silloin saa mennä edes tasalta, sitäkään en ymmärrä, minähän olen tupakoitsija, eikö ne ymmärrä, vai onko
se kosto? ja mistä? siitä että minulla on hätä, ööö heh?

minä en nykyään enää oikein tunnista itseäni, aivan kuin olisin joku muu, minulla ei edes ole paljoa muistoja alaikäisenä
olemisestani, nimeni kyllä tunnistan jos joku sanoo minulle jotain. se on ehkä kuin tarot korttien kuolema, sitä että
jotain vanhaa kuolee ja uutta tulee tilalle.

kuuntelen metallia ja trancea, ehkä joidenkin mielestä hieman kummallista, tanssin myös aikoinaan baarissa.

tos viime perjantaina mulle tuli hätä vaikka käytän piikkimattoa, pirullista, ajattelin kysyä jos saan kannabis lääkettä
jos se vaikka auttais, mutta en uskalla, se auttaa siihen yhteen en tiedä mikä se on, ihminen menee vammaseen asentoon ja
rupeaa tärisemään, mikään epilepsia se ei kuitenkaan ole, olen nähnyt facebookissa videon. suomessakin saa katsokaas
kannabis lääkettä, ainakin päänsärkyyn, mitään thctä siinä ei ole, eli sitä joka pistää 'sekaisin', ei se sekaisin pistä
siis, joku muuntunut tajunnan tila. ajattelin kokeilla i-doseria ja sillä kannabista, tai siis marijuanaa, en uskalla
jos vaikka menen toimistoon juttelemaan, mutta pohdin jos sanon että ehkä minulla on ehkä psykoosi. suomessa siis
kannabis päissään ei naureta, kuten amerikassa, äänen mielestä sielä nauretaan koska ne pitää itseään sielä luuserina ja
nauraa sille.

minä en kuulemma saisi käydä tupakalla tasatunninkaan välein jos minulla on hätä ja rupean käymään tupakalla tupakalla ja
tupakalla.

sielä piippuliikkeessä on tosi paljon halpoja piippuja, saa tilata netistäkin, kaupan nimi on smowgli.

ehkä kun skitsofreenit itkee kun joku nauraa johtuu siitä että luulevat että nauravat sille, siis skitsofreenit'
en sitten tiedä nauramisesta. ehkä ne ajattelee että mitä sä oikein itket. tai nauravat kostoksi luulleen aiheuttaneen
sen, vaikka skitsofreenit yleensä kyllä ovat aika ujoja ihmisiä ja niitä on kiusattu koulussa sen takia. meitsi oli
pitkätukka luuseri ujo, kuuntelin usein bändin 'beck', biisiä 'loser', siinä lauletaan että 'i'm a loser babe so why don't
you kill me'.

nyt ne keksi että ne ei ole ikinä oikeassa, vaikka se yks väittää että ovat aina oikeassa, sitten sanoivat että tämä
liittyy siihen että eivät tiedä kaikkea, koska se yksi sanoo niin.

itse asiassa ne kyseenalaisti että voiko psykoosissa olla onnellinen ja naureskella? no mikä ettei? ajattelin katsokaas
kokeilla i doseria ja minua mietityttää että menenkö hoitajille puhumaan, se ei tietääkseni näy kusessa joten mitään
todisteita niillä ei ole. vaikka suomessa ei kuulemma naureskella kun käytetään kannabista, en kyllä ole itsekään
naureskellut. usalaisissa tv-ohjelmissa ne aina naureskelee.

se yks välillä jää kiinni että ymmärtää ei sanan, ja tunnustaa sen, kun se sanoo esim. että en ymmärrä mitä ei tarkoittaa
ja huomaa tuo en sana tuossa alussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti