torstai 26. lokakuuta 2017

aumm-ring-o

poistin netistä yhen jutun fantasia sivuiltani, nyt se yks sanoi että se jättää mut rauhaan, just wish, tuskinpa jättää
lähtisivät kaikki pois, mutta ei.

jotkut facebook ryhmissä väittää että skitsofrenia, eli äänten kuuleminen, on pahojen henkien aiheuttamaa, alussahan ne
kiusas mua ja mua pelotti monta vuotta, nykyään niillä on niin tylsää että haluavat pois minusta.

ne ei saa ajatuksia kuulemma jos ne ei juttele, se yks ainakin sanoi niin, joutuu juttelemaan tuola yksikseen, eikä
kukaan kuule sitä.

tuola yhessä facebook ryhmässä puhuttiin omista tietojen päivittämisestä ja downloadaamisesta ja kuinka viihdeteollisuus
on ilkeitä ihmisiä täynnä, se johtoporras, kun se alhaistaa meidän vibraatioita, mietin että jos me kuunnellaan musiikkia
downloadataanko me sitä, siirryin kuuntelemaan intialaista hienoa musaa youtubesta, saas nähä miten käy. ja vielä sitä
että jos kuulee ininää korvista, ne sanoi että sitä downloadaa jotain, elikkä lataa, niinkuin netistä, tämä vaan
tarkoittaa jostain kosmoksesta tai jostain. niissä intialaisissa on jotain hz taajuuksia, ne on hymissy niitä taajuuksia
jo tuhansia vuosia. päivitetään siis aivot, jotkut humanoidit kuulemma.

tässä yksi mitä kuuntelen:
Aura Cleansing Sleep Meditation: 7 Chakras cleansing meditation music, sleep meditation

nuo intialaiset on hymissy noita ommm ääniä sun muita saadakseen mielentiloja jo vuostuhansia, nykyään niitä voi kuunnella
youtubessa, en tiedä onko korruptoitunutta kuunnella vai jopa hymistä itse niitä ääniä, no en tiedä miten aivot voi
tuottaa niitä kaikkia ääniä, onko pimeän puolen humanoidit poistanut ne ihmiskunnan päästä? ymmärrettävää jos ihminen
ei itse voi tuottaa aivoisissa niitä ääniä siis jos ihminen hymisee tai kuuntelee niitä ääniä. olen myös fundeerannu
että levitoiko ne noiden äänien avulla? tai kävellä veden päällä kuten se chris angel.

tuo kusipää puhuu päässäni pitkittäen sanoja, sit tuo toinen matki sitä, ja sai sen lopettamaan, sen äänen siis, matki
sitä tietyn aikaa sitten kun se sai sen kiinni äänenä aktivoitui hänen äänen päälle ja lopetti sen sanan, huomasin että se
vaikutti minuun niinkuin noiden hzien pitäisi, tuli hyvä olo.

ne ei oo ikinä syntyny eikä voi ikinä kuollu, ne päätteli että jos minä kuolen, nekin kuolee, ja ne olisivat valmiita
tappamaan mut että kuolisivat. mutta ne eivät voi, kuten ovat monesti ajatelleet, mitä ikinä se niiden kohdalla
tarkoittaakin, että eivät voi tehdä mitään.

ne väitti että eivät voi ajatella kun niillä ei ole aivoja, sitten ne ovat minun aivojen mieleisiä, mutta miten aivot
voi olla itseään vastaan?

mä muistan kun en yhteen aikaan muistanut yhtä kuukautta englanniksi enkä suomeksi, sitten mä päätin että mä muistan
ja muistankin vielä nykyäänkin, nykyään tuo yksi ääni väittää että se, oikeeko? otti sen pois että olis voinu tehdä mulle
jotain. en ollut niihin aikoihin vielä skitsofreeni, joten pistää mietittämään tuon todellisuus, en ole edes varma
enkö muistanut samaa kuukautta, joku kuukausi se oli loppuvuodesta.

noidat pistää jotain noita salvaa, jotain luonnon yrttejä siis hieroo luutaan, pistää sen kohdan vaginaansa vasten, ja
hierovat sitä, niin että osa kepistä on niiden edessä, osa takana, ja ne pääsee lentoon, tuo yksi ei millään suostu
ymmärtämään, syytä en tiedä, se väittää että noidat työnsi luudan pillun sisälle, sitten nyt tuo yksi kertoi sen vitsinä
ja se ymmärsi, sille pitää kaikki kertoa väärinpäin, vittumainen tyyppi. olen aina salaa vihannut sitä ominaisuutta siinä
kun se ei suostu ymmärtämään joitain asioita, pitää niin totena niitä, lie onko niin kiero että ei kerro että ymmärtää
vai haluaako pitää omasta mielipiteestään kiinni että ei ikinä olisi ollut väärässä kun se kertoili niitä ystävilleen, ja
olikin väärässä, ymmärtänyt sen väärin, siis alunperin.

nykyään mulla ne hädät tulee klo 6 jälkeen, johtuneeko siitä että tuo yks sanoo että toi toinen saa vaan aiheuttaa sen
jälkeen, vaikka nuo toiset se sanoo että se ei ole enää aiheuttanut 2hden kuukauden sisällä, no, silti mulla tulee niitä
tosin harvemmin kuin ennen, toivon niin että niitä ei tulisi ollenkaan. se aiheuttaja kerran sanoi kun olin vanhempieni
luona yötä, että se ei aiheuttanut ekana päivänä kun minä kerroin vanhemmilleni salaisuuksia, whatever, vanhemmilleni.

välillä nuo syystä tai toisesta käy 'sielä missä ei oo mitään' ja sanoo että ne huomas että aika kului, siis jälkikäteen
silti eivät olleet olemassa.

ne nykyään sanoo että eivät saisi olla mun vanhempien luona :/ siis kun olen sielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti