sunnuntai 8. lokakuuta 2017

näin unta todellisuudesta

mun kuulemma pitäis lähteä sieltä pois, eikä niiden mun päästä, niin tuo yksi sanoi että miten pääsee pois itse täältä.
kuulostaa ehkä mahdottomalta jos ne kuuluu mun päässä, eli siis nykyään keskiruumiissa. ehkä olen aikoinaan ollut niiden
kanssa samassa huoneessa ja tämä on alkanut tapahtua, tai ovat fiktiivisesti tulleet jonnekin missä olen, no, käyhän ne
tääläkin nykyisessä asunnossani, ilmassa tosin, näkymättöminä, eivätkä voi koskea mihinkään. ja se kuuluisa kysymys
kuuluu, miten ne pysyy sitten lattiassa kiinni? eivätkä siis uppoa tai nouse ylös tai jotain. en tiedä miten niiden käy
portaissa.

nyt kun kuulin kun morjestin yhtä mielisairasta mielisairaalassa, ne sanoi että etkai sä kehtaa morjestaa, mä sanoin että
se on ihan normaali mielisairas, se kutsui mua aina nuuska muikkuseksi mielisairaalassa.

sanoin niille aikoinaan että:
-iho irti elämästä (ilo irti elämästä)
ne kauhistui tai rupesivat nauramaan. niitä pelottaa jotkut ihan ne asiat mitkä joitain ihmisiäkin, kuten tomaatti
kekkerit.

näin viime yönä unta todellisuudesta, muka, siinä sanoin jollekin tyypille että
-joo, mä kuuntelen metallia ja trancea
muistaakseni jotain sinnepäin. mä kuulemma katsokaas elän jossain epätodellisuudessa, ja se oikea minä, mitä tässä
tapauksessa tarkoittaakaan, elää toisessa, oikeassa todellisuudessa. ja minä jossain epätodellisuudessa, jotkut
skitsofreenit uskoo näin, en tiedä ovatko kaikki täälä todellisia, heh, kai ne on jollain lailla, mutta keitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti