maanantai 16. lokakuuta 2017

mun piti kuolla :(

se yks aina ennen haukkui mua kersaks, jopa 6nnella luokalla, no niihin aikoihin rupeaa tulemaan teini ikä ja alkaa niin
luulemaan olevansa aikuinen. aikoinaan skitsofreniassani lauloin hänelle
-sä haukut mua kakaraks, mutta sulla ei lapsuutta ollukkaa.
-klamydia

nyt ne väitti että jos ottaa kerran karkkia, sieltä katoaa vain yksi karkki, jos ottaa monta karkkia kerralla, sieltä
silti katoaa vain yksi karkki, hehheh.

se yks ihmetteli kun minä kun minä en ollut kuullut the 69 eyes bändistä vaikka myöhemmin elämässäni kuulen, se oli
menneisyyden elämän muisto, siihen vaan lisättynä jotain, tai sitten se jo tapahtui täälä tai tuli nyt sinne tapahtumaksi
kun joskus mun menneisyys, millä on oma historiansa, sanoo tästä, sillä on joitain samoja tapahtumia kuin minullakin.

olin vanhempien luona yötä, keskiviikon 11-12 päivä yönä näin unta että mun piti kuolla, menin läpi tuntemuksia kun mitä
mun vanhemmat oikeen ajattelee jos mä kuolen, en mä mihinkään tietenkään kuollut, päätin jollain lailla että en kuole.
ei edes ego kuollut mutta nyt tiedän miten tämä skitsofrenian todellinen tila mikä niillä on ja mitä ne on liittyy tietoon
tässä perjantaina, kuuntelin doorsia, tarkemmin jim morrisonin american prayeria, kannattaa kuunnella jos et tiennyt
kyseisen levyn olemassa oloa, siinä se selittää aika paljon, siinä on myös joitain lauluja. myös sen pidätys lavalla
jossa se lausui kiellettyjä sanoja ja se pidätettiin lavalla, references to a body jotain. -but i'm gonna tell you this
man, i wanna have my kicks before this whole shithouse blows up in flames. tarkemmin, jos oikein muistan. road house
bluesin jälkeen jos oikein muistan, parempi jos tarkistatte itse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti