maanantai 20. marraskuuta 2017

elääkö ne uniulottuvuudessa?


ne väittivät olevansa 4nnestä ulottuvuudesta eli uni ulottuvuudesta.

ne mietiskeli että miten niissä voi olla järkeä, eli miten voivat puhua järkeviä asioita jos niillä ei ole ruumista, täten
ei päätäkään. tämä oli sellanen pikamietintä, joskus miettivät pikaisesti koska niissä ei ole mitään järkeä, eikä
vastausta, eli järjellistä vastausta.

äskein ne sanoi taas että ne yhet ei ole saaneet olla täälä näinä viikkoina (yli kahteen viikkoon) ja mietiskelivät että
missä ne sitten on.
ensimmäinen vaihe jne:
2tuntia
2päivää
2viikkoa
2kuukautta
2vuotta
ja kun ne ei ole saaneet ajatella jotain ja ovat jotain 2hteen kuukauteen eli toukokuusta lähtien.

nyt sille kusipäälle sanottiin että, no, pyydettiin sanomaan tuo yks että se varasti multa nuoruudesta muistoja että
tuo kusipää ei saisi niitä, ja luulee täten että tuo sanoo/ajattelee niitä mitä minä ajattelen. se kusipää kuulemma
varastaa koko maapallon ihmisiltä muistoja kun ihmiset ei muista kaikkia elämän juttuja. vaikka olen miettinyt tai jotain
että ihmiset muistaa sen takia muistoja että niissä on jotain korjattavaa.

joskus kun tulee hätä, tai meinaa tulla, ja joskus nykyään se jopa häviää, näen kaikki reikäisinä mielessäni ja
monimutkaisina, ne ei ole siis mutkalla, vaan mitä tuo sana tarkoittaa, ja siitä on haittaa jollekin tajunnassani, ja
kädet rupeaa tärisemään, ajattelin kysyä lääkäriltä jotain lääkettä tärinään, en pysty iltapalallakaan syömään salaattia
ja riisiä ja kalaa ilman lusikkaa, jota tuo yks nerokas hoitaja mulle tarjos.

nyt tuolle kusipäälle tarjottiin vaihtoehtoa, sillä on dissasiotiivinen identifiteetti häiriö tai joku, sillä on monta
persoonaa päässä jotka ottaa sen ja tekee kaikkea kusipäistä. eli vaikka skitsofrenia tarkottaa jakomielitautista, se
tarkoittaa että ihmisellä on päässä ääniä, ne vaan sekottaa ulkoisen ja sisäisen.

minä sain mieleeni jollain lailla ajatuksen että kun saan hädän, minun pitäisi saada epilepsia kohtaus, eli ruveta koko
ruumis tärisemään ja pudota lattialle, mutta koska minulla on siihen lääkkeet, saan hädän.

huomasin myös että jos saan hädän, kaikki paikat muodostuu vieraiksi minulle, en tunnista niitä samalla lailla, ne on
ikäänkuin ihan tuntemattomia, eikä tämä tuntemattomuus kehity.

mä muistan kun kerran jossain ala asteella sain jotain ininää päähäni, ii ee ii aa ii, se tarkoitti että viis kertaa viis
on kakskyt viis, nyt kun kehitin tuota, rupesin kuulemaan modeemin sellasta ininää noina kirjaimina. toivottavasti(?) ei
tapahdu teille. tuon ininän ansiosta muistin tuon laskun, aikoinaan kännissä selitin sen tuolle kusipäälle, se kuulemma
kehitti sitä ja sai kaikki laskut loogisteltua. sori nuo kummalliset sanat, skitsofreenit kehittää omia sanoja kun
tavalliset sanat ei riitä. yhtä hyvin vois olla ii uu ii yy, se ottaa sanojen toisen kirjaimen, sen huomasin, joten voitte
päätellä tuon viimeisen.

se yks kusipää kovanaamana sanoo noita juttuja joita mä ajattelen(?) koska sitä pelottaa todellisuudessa jos se ei sano
niitä, se kuulemma selitti sen sille yhelle kerran. onkohan hän vain kiero, en tiedä onko ne edes nerokkaita.

minä en pysty edistymään koska haluan dokumentoida kaiken, ja täten se pysäyttää muutosprosessini, koska dokumentointi
ei pysy perässä muuten. ehkä pitäis vaan uskaltaa elää, kuten ilmoitin facebookissa juuri ramonesista joku juttu jossa
oli jotain jonka kerroin että jotkut pelkää kuolla, jotkut pelkää elää.

tuola yhes facebook ryhmäs oli että heikkous on sun suurin vahvuutes, yea, i'm a loser babe. i'm a creep, i'm a weirdo.

äänistä kerrotaan että niille voi valehdella, jos ne kysyy vastaa vain että minulla oli hyvä syy siihen, nyt tuo yks
ääneni sanoi äänilleen että mä valehtelen tolle kusipäälle, kai te äänet ymmärrätte sen, teiänkin pitäisi, kun tuli
kyseeseen kun minä en voi valehdella. tuo toinenkin noista on ollut mielisairaalassa. tai fyysinen se, vaikka ei se
teille kuulu.

nuo äänet ihmetteli, tuo kusipää vihaa mua, silti kuluttanu monta, no 15 vuotta vittuilemalla minulle. no, eihän se oo
oikea, välillä kuitenkin ihmettelee että onko tuo vuosi, aivan kuin eläisi menneisyydessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti