sunnuntai 26. marraskuuta 2017

hallusinaatio lääke :D

ne välillä juttelee siitä kun niillä ei ole käsiä eikä jalkoja, täten ei päätäkään että miten niillä voi olla järkeä. kun
ne vaan puhuu ja puhuu. (oho, mä kerroin tän jo edellisessä, so what)

yöllä mä nään unia, sitten päivällä väittävät että eivät ole ikinä saaneet nähdä mun yöunia, tai eivät yksinkertaisesti
ole. en muista sanovatko että eivät voi, kun ne eivät voi tehdä kaikkea, tai mitään ei voi tehdä kun eivät ole fyysisiä
mutta ajatella tai jotain, puhua siis, kieltävät varmaan tuon ajattelemisenkin.

mä huomasin että mä en uskalla olla yhteydessä, todellisiin(?) koska jos ne on todellisia ja mitä nuo fiktiiviset
valehtelee niille minusta, ja muutenkin, olen aika epäsosiaalinen, sit tuo yks on aikoinaan(?) puhunut minusta kaikille
valheita, ja ne on mun kimpussa, ja väittävät välillä nuo muut fiktiiviset että hän on tehnyt kaiken mikä luullaan minusta
paitsi tietenkään kirjoittanut tekstejä. sit se kusipää väittää nykyään että kaikki on sen kimpussa.

nyt tuo yks kuulosti siltä kuin olisi hengittänyt, on aiemminkin tapahtunut näin, ja väittivät että eivät voi hengittää
joten en tiedä mikä tuo oli, puhinaa vaan kuului, musta tuntui että mä näin sen, mutta en tiedä mikä se oli sitten jos
nuo kieltävät senkin, siis että en voi nähdä heitä, kun he eivät ole olemassa muuna kuin äänenä. oliko se ääni joku
efekti eikä todellinen.

mä muistan kun sekopää skitsofrenia vuosina mä näin kun mun piti lyödä polvella kaikkia nenään, mä sen sijaan pyyhin
niiden nenän mun polveen, kun en keksinyt muuta, hidastin vain sitä, ja heilutin niiden nenää mun polveen.

mun pitää pikku hiljaa kehittyä, luoda teorioita jne.

kuuntelen bass hunteria, hyvä bändi, se on se jolla on biisi boten anna, tekis mieleni mennä vessaan piiloon tanssimaan
kun kaikki näkee ikkunasta, elää vaan täysillä. tuntuu että hätä häviää. seuraavaksi vuorossa bathory... dance lukee
bass hunterin genressä. jos kuuntelette musaa, kannattaa hommata musicbee, siinä hakemistot on valikkona mistä selataan
biisejä, ei tarvi tehä mitään listoja kerätä siis tehä tai jotain.

huomasin että en pysty keskittymään mihinkään, katseen pitää koko ajan vaihtaa paikkaa

nyt se yks sanoi että ei kuule kaikkia, vaikka vois yhtä hyvin sanoa että kuulee, kun eihän se tiedä että onko ne täälä
keitä se ei kuule. vai päätteleekö se siitä kun tulee muka(?) taukoja.

nyt se yks rupes tönimään kaappia kun se rupes helisemään (sielä oli ilmeisesti jotain lasi esineitä), ja sanoi että
-älä ny helise siinä, no, mä tönin(tai jotain) sua.

sain uuden lääkkeen, käsien tärinään, propral, pitäis kai lisätä se tonne listaan tuolla alhaalla. se on kyllä
verenpaine lääke, haitta vaikutuksena 1 1000sta mm. hallusinaatio, masennus, psykoosi, sekavuus. sallivat että saan ottaa
sen, siis äänet, se on extralääke, pahaan käsien tärinään siinä lukee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti