tiistai 14. marraskuuta 2017

onko ne oikeita? muista ulottuvuuksista vain.

nyt ne ajatteli että ne muut ne on toisesta ulottuvuudesta, oikeita muista ulottuvuuksista vain? sitten ne ihmetteli että
miks sielä ei ole mua montaa. mutta ne kuitenkin sanovat että eivät ole millään lailla oikeita. toiset vaan siihen että
-no ei me sitte kans olla
tai jotain, vai onko sielä yks fiktiivinen muut todellisia muista ulottuvuudesta, miks ei ne tunnusta, toteaa vain tuon
yllä olevan.

on vittumaista, mun oikean menneisyydellä oli eri historia kun sillä joka oli sen tulevaisuuden sillä, ja tuo vittumainen
aktivoi sen minulle, oliko hän sieltä, kun hän vie itselleen eri aikoihin niitä muistoja joita itsellään on itsestään,
varsinkin menneisyyteen.

äänet päässäni väittää että saatana ei ole paha, se anto vaan ihmisille vapauden, paholainen kuulemma on eri asia, lopun
aikojen peto, antikristus tai jotain. demonit ovat sitten saatanan enkeleitä. minä kuulemma väitin että saatana lukee
raamattua että pärjäisi jumalalle, huijaisi sitä, kun ottaa selvää siitä. ehkä typerää yrittää todistaa mitään, ittepähän
äänet päässäni puhuu näistä asioista ja ne on osa mun skitsofreniaa, joudun pähkäilemään näiden asioiden kanssa, yritän
todistaa molempien epäolemassa olon puhumasta niistä, no, sanotaanhan että mainosta se on huonokin mainos, jos ymmärrätte.
ja kukapa nyt pahaan uskois, mikäli se on edes paha kuten väittävät. en tiedä mikä on paholaisen ja saatanan suhde sitten.
pukki(lampaiden aviomies) pär-kelaa(ajattelee) hel-vet-tiä.(koko-tieto)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti