maanantai 25. joulukuuta 2017

teorisointia

mä kuulen muistojeni puhuvan, ne on muuttunut, no, tämä johtuu siitä että menneisyydelläni on eri historia.

vielä selvennös, mitä se kertoo niitä mun juttuja koska en siis halua kertoa niitä kun kukaan ei pidä niistä, niin miksi
kertoisin, en halua haitata niitä, joten ketään ei pitäisi haitata, sitä niiden juttujen pitäisi haitata, en tiedä onko se
hauskaa vai miksi kertoilee niitä juttuja, varsinkin jos kaikki vittuuntuu, vai onko niillä hauskaa teorisoida niitä
uuteen uskoon kun eivät ymmärrä?

vittu ku pitää olla niin täsmällinen eikä saa tehdä monimutkaisia juttuja, meinaa ainakin siis, tulla hätä. ei saa
valehdellakaan.

nykyään olen äänien mielestä saanut 5 viikkoa sitten lauantaina viimeksi hädän, eivätkä silti saaneet tulla toimistoon kun
haen extralääkettä, kummallistako? no tod.

tässä olen ihmetellyt jonkin aikaa että jos herään yöllä, minulla ei ole merkkiäkään hädästä, kun herään sitten aamulla
minulla on pieni hätä, tai jokin senlainen ahdistus.

ajattelin jo minäkin voisin hylätä niiden päähän kopion itsestäni, ne, tai se yks kerran, opetti teorisointia millä voi
kontrolloida kaikkea, tämä oli ennen kuin olin kuullutkaan manifastoinnistä. kertoo vain mitä tapahtuu esim.
'nimi' 'tapahtuu' 'asia' kun 'mitä tapahtuu'. jos tulee virhe ei tulisi pyyhkiä vaan kirjottaa uudelleen, en tiedä
pitääkö ne jättää ne virheelliset, eikä saisi jälkeenpäin lisätä yhteen asiaan lisää vaan kirjottaa uusi, näin muistelisin

mulla menee hermot jos on jotain monimutkaista, kuten jouluna paljon porukkaa oli vanhempien luona kun perheeni ja niiden
lapset paikalla, yhteensä 15 ihmistä, mutta ne suuttuu vaikka se yks yrittää että mulle ei sais tehä mitään pahaa, sitte
mua rupee pelottamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti