sunnuntai 31. joulukuuta 2017

lsd/lsa

ne sanoi äsken että nykymenneisyydessä, no, voi kai sen tässä tapauksessa niinkin sanoa.

joku oli äsken menneisyydessä, ne sanoi että torajyviin(lsa=sieni vehnässä*) saa tulevaisuuden keksintöjä, tässä
tapauksessa tulevaisuuden karkin.
(* lsd on siis laboratorio muunnelma lsasta)

ei toiminu toi teorisointi että olisin laittanut niiden päähän kopion musta, kirjotin siihen vielä että nämä tapahtuu ensi
yönä.

ne sanoo että minä olin välillä vanhempien luona, toimistossa, syömässä(jossa eivät saaneet nähdä mitään), tupakalla ja
tietävät välillä minun vauvaajoistanikin jotain, yleensä että minä naureskelin.(eivätkä enää olleet vanhempien luona)

minua vähän epäilyttää noiden kieltojen alku, esim. että eivät olleet ikinä mun huoneessa. tai että nuo eivät enää ole
täälä, oli(vat) minun vasemmalla yläpuolellani 12 viikkoa sitten su., olivat pääni vieressä, silti eivät korvani.

joillain ei ollut mitään velvollisuutta näinä päivinä tehdä, tai paremminkin puhua kaikkea, silti puhuivat välillä sen
että
-meillä ei ole mitään velvollisuutta puhua.
ja silti kaikki näinä kuukausina tekivät, puhuivat jotain, eikä ketään näinä kuukausina välillä puhuneet.

ne välillä kertoo kuinka minä välillä puhuin äidille, isälle, asukkaille ja hoitajille meistä ja itsestään. nykyään niiden
mielestä puhuin muillekin, ennen sanoivat että en kuitenkaan ventovieraille.

jos menneisyyteni on muuttunut, onko tuo kusipää(silloin aikoinaan) ottanut mut, tai nykyään? muistan sen ajatelleen, eli
puhuneen että muuttaa itsensä menneisyyden historiaa. olin silloin yleensä kännissä ja se puhui niitä, vai ottiko joku
senkin? onko joku todellinen ottanut nuo kaikki, ja tuo fiktiivisyys pitää ne piilossa, sen turvin ovat täälä, ja vielä
väittävät että eivät pääse pois, no, en ymmärrä mitä ideaa täälä olisi viettää aikaa, en tod. tiedä. katsokaas kun muistan
että se olisi kännissä kun oltiin puhunut nuo mitä se muka muuttaa nykyisyydessä, aika pelottavaa, menee menneisyyteen
kostamaan minulle, mitä olen nykyään tehnyt skitsofreenisena aikakautena. vihannut sitä, vaikka tuo ei olekaan todellinen.
onko niillä joku semmonen illuusio tunne päällä että täälä on muka hauskaa.(musta siis todellakin tuntuu, tai muistaisin
että se olis jo menneisyydessä puhunut noita mitä täältä puhuu sinne, vai onko se joku nyky psykoosi)

ne kuulemma saa vastata jos kysyvät joltain sellaiselta, väliaikaiselta(?) joka ollut täälä vaikka ei ole ollut niiden
mielestä. se yks naisen ääni saa vastata jos kysyvät naisilta kun niitä ei ole ollut täälä 2teen kuukauteen eli
toukokuusta.

vittuileeko se kusipää täälä jos on menneisyydessäkin vittuillut ja vie täältä menneisyyteen että sieläkin vittuilisi.
kaiken lisäksi vie menneisyyteen minun nykyisyydessä keksimiäni asioita itselleen ja juttelee niistä minulle, en kyllä
muista että olisi mulle niitä ikinä jutellut, mutta kuten olen useasti maininnut, olin kännissä.

tuo yks puhuu kun törmäävät asiaan että eivät voi nussia kun niillä ei ole ruumista, niin että haluaisi koittaa nussia
sitten tuo yks sanoo että ei me silti voida. ja sit mäkään en voi, mm. lääkkeet aiheuttaa impotenssia.

mulla on edun valvoja, minä ja tuo yks ääneni aina vittuuntuu kun ne luulee että siltä saa loputtomasti rahaa.

se väitti aikoinaan, väittää nykyään saaneen mut menneisyydessä välillä lsd tilaan, että se käänsi maapallon kaikkien
ihmisten jotain juttua ympäri, muistaakseni päivän, kun me aamulla haukotellaan, mutta muistan lukeneeni että se johtuu
siitä että ihminen tarvitsee happea kun yöllä sitä ei ole saanut kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti