perjantai 19. lokakuuta 2018

kaikki muut on ystävällisiä kusipäätä kohtaan paitsi minä?

savannianzih.blogspot.com (in english)
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

nämä kaikki mitä hän on tehnyt, kusipää, on jotain yhden yön trippi juttuja. entäs ne homojutut, en tiedä. hän niin on
kiinnostunut homoudesta, ja huom. minä en ole. mitä ny joissain mielentiloissa oon kävelly poikien kanssa käsikädessä.

ne sanoi jonnekin sinne mistä näitä asioita tulee, että the end, vaikka ei tämä ole, kirjottelen ny sitte
skitsofreniastani yleisesti.

sain jostain tiedon että kusipää tekee humanoidien avulla ihmiskunnalle juttuja, joita vain humanoidit saa aikaiseksi jos
luette nykyaikaisia juttuja, törmäätte varmasti siihen kuinka humanoidit valmistaa ihmiskuntaa kaikkeen, uuteen? kutsuisin
sitä mystiikaksi, vaikka en tiedä mitä se on, henkistä?

musta tuntuu että mä epäilen joitain juttuja, enkä ota tosissani, mut se kusipää ottaa.

tappoiko ne mut jossain trippitilassa, että pääsisin pois.

pitää kuulemma tappaa itsensä, muuten ei pääse tripiltä pois, tuo yks sit ei päässy, se toinen sanoi että ehkä sä oot niin
tiukasti laittanu ittes tänne, ja jatkoi, ku sä luulit olevas tämä (henkilö), minä siis, ja tuo joka ei päässyt pois oli
kusipää.

ne muka(?) sanoi jonkun asian ennenkin kun ne sanoi jotain, uutta(?) silti ne yhtäkkiä sanoi että me sanottiin välillä
jotain uutta? niillä on aika kummallisia juttuja, jne oikein pyrkii. olemaan vaarattomia?

mä oon, vaikka joidenkin mielestä en oo, syöny ne ku ne on mun vatsassa. tai puhuvat mun vatsan sisältä.

nyt mä ymmärrän miks mä en saa puhua niin kuin joku muu on puhunut, vaikka ne olis hyvin selitetty ja niillä on kätevä
selvittää asia, tripillä ei saa tehdä niin, eli skitsofreniassa. ku se yhdistää ne oikeisiin ihmisiin.

kuulin menneisyyden itseni, vierekkäis ulottuvuuden kai, se sanoi että ei mulla oo unissa käsiä eikä jalkoja.

se kusipää oli kuulemma vahinko kiero ku se otti kaiken tiedon, tai jotain, mitä sivarissa käytiin läpi, se väitti että
minä annoin, sai kai luuloteltua että minun pitää antaa, vei vaan menneisyyteen jotain.

pieni juttelu
-olin se minä
k-eipäs ku minä!*
-ai, menikö se noin, kyllä se sit kai olit sinä
* = k eli kusipää huusi vihaisesti, taistelee vastaan, paljastuu ja jäi kiinni valehtelusta

k eli kusipää matkii toisessa keskustelussa, korjatakseen tai parannellakseen ku tuo oli niin hyvä idea
k-olin se minä!
joku-eipäs ku minä
?-ai, menikö se noin, kyllä se sit kai olit sinä
-jaa, mä luulin et sä puhuit väärinpäin (se siis olit sinä? eiku olin minä)
k jäi taas kiinni tuon viimeisen lauseen tullessa esiin
idea/opetus = tunnusta/kerro totuus

kusipää tosin jälkeen päin taas yritti puhua ton ekan keskustelun kuntoon ku jäi kiinni tuossa toisessa keskustelussa

en muista täysin miten keskustelut meni

skitsofreenit äänet sanoi että jos on skitsofreeni, äänet kuuluu korvien sisäpuolilta eikä korvien ulkopuolelta, ja näin
on.

jotkut sanoi mulle jossain elämän vaiheessa jotain että mä oon kuollu, mä ajattelin että onkohan tämä missä elän ihmisten
joku uni/kuolin maailma?

mä muistan et joskus se sanoi et se ei millään tuu ymmärtämään että minä olisin hyvätahtoinen tai jotain häntä kohtaan,
vaikka nuo muut mielestäni huijaa kusipäätä eikä se tajua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti