lauantai 17. maaliskuuta 2018

en ole täydellinen

mä en kuulemma ollu elämääni ennen olemassa, silti en oo neitsyt sielu.

on kuulemma jotain sellasia tyyppejä jotka tulee päähän ja samantien tietää kaiken elämästäsi, en tiedä tietävätkö kun
lähtevät, siis lähtevät kysymysmerkillä.

huomasin että oon ikäänkuin mielellisesti jämähtänyt, en saa mitään ajatuksia eteenpäin, näen kysymykset, mutta en voi
liikkua kohti vastausta, olenko kivi kuten jossain tuola edellisissä sanoin.

okei, nyt oon valmis ymmärtämään miten olen typerä jätkä.

ne sanoi että päättelee siitä että eivät kuule noita eivät kuule noita, tästä vois päätellä että ne tajuaa kuitenkin
jollain lailla että ne puhuu, jos eivät siis kuule mitä noi puhuu. sanoisivat pikemminkin että eivät ole täälä, kuten tuo
yks sanoi noiden sanoman perään. sanoi että päättelee siitä että eivät ole täälä että ei sen takia kuule niitä ne siis
päätteli siitä että eivät kuule niitä kun ne puhuu jotain vaarallista.

minä kuulemma haluan mennä puolen tunnin välein tupakalle, vaikka se ei ole aito haluni. jos eläisin täysillä, mutta
elänkö?

se kusipää puhuu hiljaa äänettömästi ja saa muiden ihmisten äänillä puhuttua. saa mun puhelimen äänenkin, luulen että se
soi jos kuuntelen musiikkia, jossain tuola taustalla siis.

nyt mä tajusin jotain mitä se yks teki(miten?), heilutti huulia ja oli puhuvinaan suussa niin kaikki ne luuli että se
puhui.

ne väitti että mä luulen että mä luulen että mä oon täydellinen joten mun ei kannata muuttaa muistojani, mikäli se on edes
mahdollista.

vittu mä joudun selittämään noille muille talon asukkaille että mä katon ikkunasta koska ne on menny ruokajonoon että mä
voin mennä sinne jonottamaan eikä tarvi odottaa sitä ruokaa, pääsee suoraa jonoon. ku ne kyselee että miks sä katot meitä.
aivan kuin olisin jäänyt kiinni jostain tirkistelystä. siis päässäni joudun selittämään, vaikka nuo kieltää että ketään
muita olisi ollut päässäni enkä minä olisi puhunut näinä kuukausina, eli viime vuoden toukokuusta.

mä joskus saan jotain piiloviestejä, sellasia mitä en oikeasti kuule, esim. äskein kuulin että kule vakka, käänsin sen
hauskaan(?) muotoon että kuule ny vakituinen kukka myyjä, loppua en vielä keksinyt, loppujen lopuksi olisin varmaan.
sit joku niistä sanoi kusipäälle että ei se ole mikään vale kukka, ostin katsokaas tyräkki (euphorbia) cowboyn.
"myrkyllinen" kasvi. kaikki psykedeelit on myrkyllisiä, en kuitenkaan suosittele koittamaan mitä tahansa, jos ylipäätään
mitään. ja huom. viinakin on myrkky, kuinka ihmeellisenä joku sitä pitääkään, tuhoaa kaikki bakteerit, ja juopot juo
denaturoitua alkoholia, lasinpesunestettä mitä lie, denaturoitu tarkoittaa että se on tehty sellaseksi että ihminen ei
kestä sitä, mutta nykyään suomessa ei saa julkisella paikalla juoda alkoholia, onko ne ny piilojuoppoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti