lauantai 24. maaliskuuta 2018


uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle:

ne eivät kuulemma kuule kaikkia, silti eivät puhu toistensa päälle, vai enkö vain kuule sitä?

jos en mä saa muuttaa muistojani, onko se sen kusipään aiheutusta, idea, jos se häippäsee, rupean varmasti, jos kykenen.
kuolis jo pois.

noilla ei ollut mitään velvollisuuksia puhua niiden meidän kanssa, vai puhuivatko? sit kaks meistä sanoi kuitenkin että
sanoivat kuitenkin, tai jotain sinnepäin, sit ne me sanoi että ei silti ollut mitään velvollisuuksia, ja toiset että eivät
voineet enää olla, otappa siitä selvää.

musta tuntuu että tuo kusipää haluaa nolottaa mut, joka kerta kun ajattelen joitain ideoita, se sanoo että vittukaan oo ja
naureskelee, tai vittuuntuu.

oh no
my mind
is shrinking
and splirting

skitsofreeneillä aivot pienenee, loogisemmaksi, nykyään äänet kyllä väittää että isot on loogisemmat, en tiedä enää. ehkä
sopivan kokoiset, universumin pitäisi kai niihin mahtua, pienoiskoossa, mikrokosmos, vai onko mikrokosmos koko kehossa?

mä jossain vaiheessa rupesin päästämään mieleni asioista irti, ajattelin vaan että avaan sormeni, no, en tiedä pääsikö,
koitin eilenkin, ne rupes huutamaan, aivan kuin olisivat joutuneet jonnekin muualle, rupesivat huutamaan aivan kuin
olisivat häipyneet pikkuhiljaa, olivat kuitenkin loppujen lopuksi täälä, vai olivatko ne muut, näin monet sormet, tai
kädet, joissa oli sormia jotka päästivät irti kaikista niistä yhdistä.

minä kuulemma vittuunnuin pienenä tulevaisuuden itteeni ja tämän takia annoin sen kusipään vittuilla mulle, kummallista.

jos ne on absolutisteja jotka ei juo, keitä ne on jotka juo, vajaita? (älyltään?)

ne mietti että jos mä teen jotain, miten mä voin olla haluamatta tehdä sitä, ku niillä oli erimielisyyksiä asiasta.

tuli jollainlailla mieleen ääniltä että mun pää ymmärtää sanonnat fyysisesti, seinät kaatuu päälle, saan hädän kaltaisen,
ongelmia tiedossa siis.

minulla on kodikas huone, tietokone ja musiikkivehkeet, sen takia että en laitostuisi, aika laitosmainen tää paikka muuten
olis. on mulla koristeita seinällä myös, ja sekopäisiä lappuja joista osan olen ottanut netistä ja pistänyt seinälle.

satanismi on kuulemma lapsellista, oletko satanisti? no, oletko ikuisesti nuori? no, oletko nyt satanisti?

ku mä aivastelin ja rupesin näkemään tähtiä, ne totes että mä nään tähtiä, yks totes/kysyi, ville valoja vai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti