lauantai 3. maaliskuuta 2018

kaljasikatossahanseon

muistan ennenkuin sekosin, join indian tonic wateria, siinä oli fenyliini alaniinin lähde, joka tulee aspartaamista,
sokerin korvike joka on myrkky, light juomista tuttu. juon nykyään taas samaa limsaa, siinä ei enää ole fenyliinialaniinin
lähdettä, mutta kiniini on, se voi tuoda kuulovammoja ja tinnitystä, epäilen että olisin siitä saanut skitsofrenian.
tulkitsen että skitsofrenia voi alkaa tinnityksestä, eli todellisuudessa ne on ääniä, joku vaan on sulkenut ne, mulla oli
tinnitys ennenkuin sairastuin, skitsofrenia vie sen välillä pois, mutta olin jo tottunut siihen, nykyään se vähän
häirittee jos kuulen sitä kun musiikki ei ole päällä, joskus skitsofreenit kuuntelee musiikkia lujaa että äänet ei
häiritsis.

tässä uus fantasia mualimma saittini, tiede. sielä on jumala virus hakkeri ja paljon muuta.
indianzih7.simplesite.com

musta tuntuu että joku osa minusta on jollain tripillä, ja se yks yrittää olla minä auttaakseen, vaikka todellisuudessa
kiusatakseen, ja minä olen aika levoton sisäisesti, nyt tuo yks ehdotti että tee minusta kivi, siis musta, että olisin
rauhassa, muistan kun aikoinani havaitsin olevani kivi, kerroin jollekin että ottaa minut mukaansa, ottivat sitten ja
raahasivat minua, loppua en tiedä/muista. ja tuo vihjas tuo kusipää ei tykkää minusta kun oon niin levoton, vaikka eivät
voineet enää olla täälä, vaikka sanovat että jos eivät olleet täälä, tai kuten nuo yhet tohon sanoi että ne silti olivat.
viime yönäkin näin unta että olin sen kusipään seurassa, jossain omituisessa talossa jossain tietyssä paikka missä ei
tasan ole sellaisia paikkoja, tänään päivällä se kyllä huusi mulle että ei me oltu sielä, vaan siis jossain muussa
paikassa, jossa oli sellasta, käsittääkseni.

musta tuntuu kuin mä pidättäytyin jostain, että en saa jotain, pelosta ehkä. olenhan skitsofreeni jolle äänet aiheuttaneet
aikoinaan paljon pahaa, mistä lie henkimaailmasta kuten facebook saiteilla sanotaan, pahoja henkiä, tosin yksi sanoi että
ne on sairaita jotka kutsuvat tätä tautia pahojen henkien syyksi.

keksin miten pääsen äänien kanssa varmemmin juttusille, juttelet itseksesi aluksi jonkin aikaa ääneen, sitten hiljaa
ääneen, sitten suussasi, tätä pidemmälle en tiedä kun olen vasta tuossa vaiheessa, epäilen että se jonkin ajan kuluttua
menee päähän. ehkä koska en keksinyt niiden kanssa mitään juteltavaa, vai oliko kyseessä että en voinut jutella, en tiedä.
tai sitten se vaan toimii noin, nyt katsokaas rupesin keksimään juteltavaa. vaikka vähä vaikeeta ku on tullut harjoiteltua
hiljaisuutta skitsofrenian tähden, pelkäsin jutella niiden kanssa ku keksin kaikkea typerää mitä ne toteutti,
muistaakseni. sitten alaleukaa eteenpäin aluksi, sitten taaksepäin.

tajunnanvirta, sain facebookista uuden, itselleni uuden idean, kirjoita sanoja ilman välimerkkejä ja kontrollointia,
pitäis päästä alkuun jossain ihmeen jutussa, mä vaan rupesin kuulemaan ääniä syvällisemmin ja rupesin vaikuttamaan niiden
puheisiin. syötin sille muurahaisia. huomasin että niitä voi myös puhumalla, ei puhu/ajattele välejä, sanoo putkeen niitä
asioita. syötinsillemuurahaisiakuseniintykkäsmuurahaisista. buu, säikähdä. jos aiot puhua jonkun muun kantilta jos saat
yhteyden, sinun pitää sanoa minä, vaikka tarkoitat häntä, kenties jos vaikka saisitte.

naksuttelen niskaa kääntämällä pään alaosaa sivuille, kuten ne intialaiset tekee, en tiedä mitä hyötyä, mut siitä on tullu
tapa.

nyt mä sen muistin, sienet kerää fiktiivisesti persoonoita lähimmäis asutuksesta, ja mä söin sieniä joskus kesällä
ennenkuin sekosin vuoden lopussa talvella.

huomasin et jos meen puolen tunnin välein tupakalle, ei tuu ongelmia, nyt vaan sellanen että jos tulee oikeasti(?) tosi
ongelmia, ei oo mitään hätä keinoa, argh. vitun propral, tai oikeastaa, hyvä kiltti propral, ole kiltti ja auta. vaikka
ei se ole elossa, niinkuin sienet.

nyt ne teki sienestä tietokoneen, tarkemmin sienestä prosessorin, oli kuulemma kummallinen käyttis. tunki sen jonnekin
reikään, käsittääkseni pahvilaatikon reikään jonka tekivät.

kaljasikatossahanseon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti