sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

miten meni, mitä nykyään kuuluu, lääkitys.

olen siis ollut skitsofreeni vuodesta 2002, sen jälkeen ollut huutoniemen mielisairaalassa aina vuoteen 2006 josta siirryin jansson kotiin, josta taas huutoniemelle 2011 ja siitä kultanummeen 2012 jossa asun tällä hetkellä. olin huutoniemen kuntoutusosastolla suurimman osan aikaani, avo ja suljettu koska se on jaettu. kävin silloin tällöin ryyppäämässä mutta nykyään se on jäänyt koska sain alkoholisti leiman papereihini. piipun polttelun aloitin huutoniemellä koska ei ollut muuta tekemistä. myös kahvin juomisen sielä aloitin. päässäni olevat äänet antoivat itselleen nimen fiktiiviset, koska eivät olleet millään lailla olemassa. vanhemmista äiti oli huolissaan aluksi, mutta on vieläkin jos heidän luona saan hätä kohtauksen enkä tiedä mikä minussa on vikana. miltei ainoa asia mikä huutoniemellä oli mukavaa kun kesällä mentiin kesämökin tapaiselle ja vietettiin sielä aikaa, enimmäkseen nuotion äärellä paistaen makkaraa. alussa olin, tietenkin, psykoosissa ja kirjoittelin, myöhemmin piirtelin. mutta mitään niistä ei ole jäljellä. sain huutoniemellä ystäviä, mutta kaikki suhteet ovat mennyttä. asuin kuntoutuskodissa josta käytiin siivoamassa pihaa, rahaa siitä ei saanut, mutta menin takaisin kuntoutusosastolle koska paikka ei miellyttänyt, nykyään asun ryhmäkodissa jossa on yhteinen keittiö ja olohuone, sain myös epilepsian, joka ei kyllä asiaan liity. minulla on/oli lääke joka vaikuttaa/tti epilepsiaan negatiivisesti. käyn huutoniemellä ottamassa verinäytteen kerran kuussa koska minulla on leponex.
kirjoitettu 2015, 36 vuotias olen. olen myös vegaani joka syö kanaa kalaa ja kalkkunaa.

lääkkeeni:
absenor
lamictal
suprium
leponex
antabus

myös:
multivita
d-vitamiini
sinkki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti