sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

tylsää

tylsää
eilen oli silakkalaatikkoa, iltapalaksi vohveleita ja hilloa, oli myös mustikkakiisseli mysli ja mulle päärynä, en katsokaas syö ulkomaalaisia hedelmiä, ne ei mielestäni sovi suomalaiseen ruokavalioon. ajattelin kuunnella rainbowta, minulle meinasi tulla hätä tilanne, ehkä. minulla ei ole enää vanhaa kunnon ravea, heitin cdt roskikseen joita broidin kanssa keräillyt, harmi. pelit annettiin serkulle. kingston wallia tekis mieli kuunnella, hyvä suomalainen rock bändi. tänään oli mulle ruoaksi kesäkurpitsaa, paistareita ja joku ihmeen sienipihvi. iltapalaksi lohipiirakka ja jogurtti. sain osittain skitsofrenian pois, kun jostain syystä nenätukkoni aukeni, epäilen kun kaverini antoi minulle nenäsumutetta, oliskohan sekin auttanut? apteekki oli kiinni, täytyy tyytyä mynthoniin :). nyt tunnen rummutusta hengityksessäni. pikkuhiljaa kai se häipyy, saas nähä aamulla. rummutuksessa soi rainbow - all night long.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti