maanantai 23. maaliskuuta 2015

omatunto, fiktiiviset.

en ennen skitsofreniaa tiennyt mikä on omatunto, yks niistä sanoi että potkii kiviä ja itkee. offspring - self esteem, kaverini haukkui minua tuon biisin takia, osoittautui että hän on aina vihannut minua eikä koskaan pitänyt kaverinaan. tytöt (kutsuvat itseään sillä nimellä) yrittävät silloin tällöin nussia minua, rupean kuulemaan kaikkea sekoa pervoilua, sitten väitetään että olen runkkari, vaikka en ole, vaikka skitsofreenit näin yleensä ovat yksin eläjiä, en minä edes pystyisi, ne ikäänkuin näkevät minut, mitä siitäkin tulisi? paljastui mielestäni että minulla oli jotkut varakeuhkot, enkä enää kuule ääniä ruumiissani vaan päässäni. joskus lyön niitä mielikuvissani ja se sattuu, en usko, ne kuulemma eivät voi satuttaa toisiansa, eikä sielä muutenkaan saa tehdä mitään pahaa, kivääriä se yks haluaa. mielestäni se sais maistaa kivääristä, vaikka me skitsofreenit taudista johtuen voida tehdä mitään pahaa, tunnetaan se katsokaas elämässämme. nyt ne oppi miten kännykässä käytetään muistutuksia, painaa vaan oikealle, osaan nähkääs opettaa niitä. ainakin yksi niistä osaa laskea ja aakkosetkin se osaa, en tiedä onko se ne yksikseen opetellut. yks niistä opetellut englantia menemällä joitain englanninkielen tuntejani lävitse. ne on niitä joita kutsutaan advaanseeraantuiksi fiktiivisiksi. hyvä omatunto = voi hengittaa syvään. kävin hakemassa nenäsumutetta, suolaliuosta, jos ei toimi, pitää vissiin hakea eri lääkettä lääkärin luvalla, varmaan joku resepti. niin joo, fiktiiviset ei kuulemma kuole. oli ruoaksi kasvispataa, kasviksia ja soijarouhetta, salaattia, täälä vanhat miehetkin syö salaattia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti