tiistai 31. maaliskuuta 2015

piiputtelusta, fiktiivisistä.


sain vihdoin vihdoin vaihdettu ylätekstin. kävin suihkussa, mikä on sekin hankalaa, olen lukenut että se on hankalaa skitsofreeneille, tai mielisairaille. varsinkin kun suihkuhuone/wc on kylmä. ruoka: kinkkukiusaus(mulle jotain ihmeen porkkanakiusausta:/) hedelmäsalaatti (taas ulkomaalaista hedelmää, pitänee lopettaa niiden syönti), kinuskikastike. iltapalaksi: ruokaisa salaatti, hedelmä. minulla on tapana laskea montako kertaa hengitän kun hengitän tupakin, piipun vedon välissä, niin neljään, pitää katsokaas hengittää siinä välillä niin päätin että neljään lasken. nyt ne laskeskelee kaikenlaista mitä teen, varsinkin kaksi niistä, ei ollenkaan mukavaa. välillä se tarttuu minuun se laskeskeleminen. ne sanovat että auttavat mua. pitää olla kahdella jaollinen se viimeinen luku, ei ollenkaan kivaa. ostin eilen salmiakkia ja simaa, olen huomannut että jotkut yrittävät päästä tupakista eroon syömällä väkeviä karkkeja, minä en aio lopettaa ellei todella tee mieli, ajattelin että se on ainoa keino, keino ja keino, kun en nyt halua. ennen join paljon teetä, tee kaupasta ostin erilaisia xtra tee paketteja ulkomailta, laitoin vähän sokeria niin maku tulee paremmin esille, ei liikaa että se ei maistu pelkästään sokerilta. enää ei oikein innosta. teippasin lapunkin tuohon pöydän reunaan "juo teetä". ehkä tylsää asiaa mutta pitänee valkaista että skitsofreenienkin elämä on pitkälti samanlaista kuin normaalin ihmisen elämä. on myös asioita mitkä tekee meistä erilaisia. itsekin kyllä kyselen ohjaajilta(hoitajilta) kummallisia asioita esim. bussissa kun ollaan esim. menossa pelaamaan sulkapalloa, kirppikselle tai syömään. skitsofreeneistä, kaiketi kaikista mielisairaista katsokaas ajatellaan ne ovat täysin sekopäitä. edelliseen liittyen, aktiviteetteja täälä on täälä kultanummessa. ja yritetään ilmeisesti järjestää mahdollisimman paljon, kuten musiikin kuuntelu jossa kuunnellan kunkin osallistujan suosikki musiikkia. välillä noilla fiktiivisillä on kummallisia asioita, ne esim. näkee silmien ulkonäöllä, niin sanovat, puhuvat muutakin tuosta ulkonäköasiaan liittyen. nyt ne väittävät että eivät tee niin. olen kummallinen, kaikki pitää tapahtua tietyllä tavalla, äskein esim. piipussa piti olla puruja aivan äärimmilleen, vaikka ei kiinnosta, ei tule hyvä olo jos en laita, en siis ole tyytyväinen. myös pitää myös syödä ruoka loppuun ja käyttää aivan kaikki purut aivan loppuun, ehkä koska eräs fiktiivinen käski niin, ja minä sitten liitin sen muihin asioihin. kyse ei ole perfektionismistä, katsokaas teen asiat tietyllä tavalla, en täydellisesti. vai piruleeko joku meille mielisairaille? minä pistin intialaiset koriste lusikat, haarukat ja veitsetkin järjestykseen, onko niin että perfektionistit vaan tekevät asiat tietyllä tavalla? fiktiiviset katskaas sanoivat että huoneeni on sekavasti järjestyksessä, ovatkohan oikeassa. käsittääkseni perfektionismi on sairaus? minä en missään nimessä tunnusta olevani perfektionisti, olis kai vittumaista, varsinkin jos käsitän siitä noin. join simaa ja ei saa kuulemma röyhtäillä, nenä menee pilalle(tai jotain), sitä kyllä kirpasee mutta ei kai sille mitään tapahdu. fiktiiviset sanovat että minä saan tehdä mitä haluan ja menne mihin haluan, en tiedä mitä tapahtuisi jos näin ei olisi. välillä kyllä sanelevat esteitä. mutta mitään minulle ei tietäeni tapahdu jos en tottele. oli muuten minun vuoroni käydä kaupassa, kuten olette kenties huomanneet, aivan normaaleita ruokia täälä syödään, ja normaalin paljon. ja saan hakea illallisen keittiöstä, siis iltapalan. täälä voi kuulemma vaihtaa aikaa, itse miellän ne muistiksi, liikkuvaksi ja puhuvaksi tosin. fiktiiviset ovat kuulemma vaihtaneet muistoni pahimpaan mahdolliseen, käsittääkseni skitsofreeniani takia, niille pitää katsokaas vittuilla. sellanen tauti se on. äänet ovat siis skitsofreeneillä vittuilevia. minä katsokaas sanoin niille että teidät on hylätty tänne, sain tietoa, yhdistelin asioita ja käsitin niin. jotkut fiktiiviset eivät tykkää teksteistäni, mitäs ovat kiinnostuneita? käsittääkseni voisi sanoa ovat huolissaan netin maineesta. kaiketi keksivät uusia asioita millä vittuilla kun ovat, osa niistä, ovat käsittääkseni niin vittuuntuneet olemassaoloonsa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti