lauantai 11. huhtikuuta 2015

hätä, tinnitys


 tuli taas torstaina hätä, kävin hakemassa muistaakseni ketipinorin, sain nukuttua, ihme kun nukahdan vaikka on hätä. unohdin että olin käynyt hakemassa klo 15:30 lääkkeen. olin torstaina katsomassa viidakkokirja -musikaalia. ei ota vieläkään citalopram toimiakseen, kuulemma menee 2 viikkoa, yks harjottelija sanoi että kuukauden. hirvee päänsärky joka mulla on ollu noin 12 vuotiaasta, myös tinnitys minulla on, yks fiktiivisistäkin inisee välillä. tiedoksi: tinnitys on korvien soimista, inisee siis. yhteen aikaan skitsofreniaa minulla ei ollut kumpaakaan, välillä ne nykyäänkin lähtee pois, kiitos skitsofrenialle, ilmeisesti. sain faijalta täs pari viikkoa sitten nenäkarvan leikkurin, oli ostanut sen lidlistä, 3€. vaikka nenäkarvat kuulemma estää saasteita tulemasta nenästä sisään. lauantaina minulle oli kasvispizzaa. kuten kirjoitin, minulla on aina aamulla huono olo, nykyään sekin on häipynyt. johtuiskohan se uudesta lääkkeestä, citalopramista? jos johtuu, sitä ei kai saa fiktiiviset millään pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti