torstai 23. huhtikuuta 2015

vapautus

täälä käy jotain sudanilaisia, naisia ja miehiä, eri aikoihin tosin, haisevat tosi pahalle. v**** mulla on kusi tauti, ollu jo monta kuukautta, pitää olla juomatta viime päivän klo 15:00 lähtien jos menee jonnekin. selailen tässä blogeja, hitto, eihän tässä ehdi ehdi tup... piipullekaan. olen tosiaankin työkyvyttömyys eläkkeellä ja sain sivarista mielisairaalan takia vapautuksen, aika harvinaista varmaan, sivarista vapautus. mulla on aina maha välillä kipee ja aina nenä tukossa. en tiedä mitä pahaa olin tehnyt kyseiselle henkilölle joka haukkui minua. kävin hakemassa ketipinoria, varauduin, iltapalana tomaatti ja juustoleivät +salaatti, päivällä oli perunaa ja sellanen juustolla höystetty kasvis joka näyttää ihan aivoilta, en muista sen nimeä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti