keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

mua kiusattiin, kaupungilla.

muutettiin pienenä laihialle, sielä mua kiusattiin aina 2. luokan loppuun jolloin muutettiin vaasaan takaisin, sielä tuli uusi kiusaaja kun muut pelas jalkapalloa, se selvisi mulle vasta skitsofrenian aikoihin. en ollut aiemmin ajatellut asiaa, oltiin vielä kavereita ennen skitsofreniaani, jonka jälkeen näin hänet kerran omassa asunnossani, en katsokaas ollut varma onko hän se joka on päässäni, skitsofreniaa kun on, fiktiivisiähän nämä ovat, mutta en silti halua enää nähdä häntä. se oli hän joka ajoi minua takaa, en tiedä miksi päästin hänet sisälle. olihan hän kiusannut minua, nykyään en päästäisi häntä asuntooni. toinen kaverini sanoo päässäni että hän ei tunnistanut minua, hänkin kävi, useammin kuin kerran. oltiin tiistaina ohjaajan(hoitajan) kanssa kaupungilla, käytiin syömässä veganassa ja ostamassa vaatteita. tosi hyvää ruokaa, burritos, paahdetut munakoisoviipaleet, parsakaalipiirakka ja juuressose. oksensin täs maanantaina, en tiedä minkä takia, lattialle, pyyhin ja lavuaari tais mennä tukkoon, se avattiin tänään vasta jollain aineella jota ei saanu haistella kun se laitettiin viemäriin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti