keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

päiväelämää, skitsofreniaa

olin käymässä vanhemien luona, sunnuntai ja maanantai, sisaruksenikin kävivät sielä. ei tullut hätää, meinasi, ehkä eräs pelasti. jaoin dosetin. söin iltapalan, pashaa, jogurttia, mysliä ja karjalanpiirakkaa. sain revanssi lehden, sen lisäksi tilaan käsikädessä ja moniääniset lehteä. mieleeni tuli pääkallo joka on keskeltä halki, yritin piirtää, mutta piirustustaitoni on hieman ruostunut. eilen meinasi tulla hätä, mutta kello oli 19:00 joten ei se kauaa ollut, kävin silloin hakemassa ketipinorin, normaalisti saan noin myöhään iltalääkkeet, nyt en saanut. fiktiiviset ovat minun skitsofreniani tuotoksia, vaikka väittävät että ne menee muuallekin, toisiin skitsofreeneihin. myös mielikuvani ovat fiktiivisiä. jos ääneni ovat fiktiivisiä, ja jotkut päässeet skitsofreniastansa eroon, miten se onnistuu minulla? ovatko jotkut fiktiiviset sen takia pahoja koska ajattelen että olen skitsofreeni, kato skitsofreniaan kuuluu pahoja ääniä. kerroin että kun käyn poissa, niillä ei kulunut sekuntiakaan, sitten ne jos käyvät, ovat kuulemma vuoden poissa, niin minulla ei niistä kulunut sekuntiakaan. kuulemma en enää ajattelekaan, johtuukohan se siitä alkuskitsofreniastani, kun en uskaltanut ajatellakaan, kuinkahan normaalia tämä on? ne sanovat että pystyn lyömään niitä, enkä kuulemma ole lyönyt, se yks fiktiivinen lyö kauttani. minä en usko että asunnossani on videokameroita tai kuuntelulaitteita. Olen peittänyt teipillä kannettavassa olevan kameran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti