perjantai 3. huhtikuuta 2015

xtra lääke, fiktiiviset

en saanutkaan uutta xtralääkettä, sain vaan uuden lääkkeen, citalopram, sanoivat että mielialalääke. piti lopettaa nenäsuihkeen käyttäminen, se kuulemma kuivettaa limakalvon jos sitä käyttää kauan. mitähän äänille tapahtuu kun mä otan lääkkeitä, ehkä ne ei muuta niitä mitä ne tekee, millä ne sais siihen kuntoon että eivät puhuisi tietyistä aiheista ettei minulle tule hätää? luin että skitsofrenia voi aiheutua jonkin tragedian seurauksena, esim. kun tulee avioero tai jonkin läheisen kuolema, aiheutuiko se minulle siitä kun minua ajettiin takaa? fiktiiviset kuulemma katoavat siksi aikaa kun olen poissa, sanovat että täälä ei kulunut sekuntiakaan. yleensä kun minulle tulee hätä, menen toiselle puolelle tupakoimaan enkä laske mitään. jossain vaiheessa fiktiiviset sanoivat että ovat täälä, päässäni ruumiissa miten vain, sen takia koska ne alkuperäiset eivät halunneet tulla tänne. yhteen aikaan fiktiiviset sanoivat että ovat kuuloltaan, kuulostavat tietyltä ihmiseltä, mutta ketä vaan saa otettua tämän, roolin mikä lie. tässä mietin, mitähän niille fiktiisille vois tehdä jos lääkkeet ei auta, kun niillä on jonkun verran järkeä, mitä lie, käsittääkseni ei mitään jos aiheuttavat sen hädän minulle, joskus tahallaan, joskus vahingossa. muistan kun olin festareilla, rockperryssä kun ne äänet menivät ikääkuin juhlimaan, ne olivat kuin oikeasti olisivat olleet sielä, huusivat ja metelöivät onnessaan. lääkkeillä kuulemma menee pari viikkoa ennenkuin ne alkavat toimimaan, ei tuo citalopram tunnu vielä toimivan, mutta se onkin vasta puolet 20mgmmasta. ens viikolla vasta saan täydet, lääkkeet pitää kuulemma nostaa pikkuhiljaa. muistan kun yhteen aikaan join yksinäni kotona kotiviiniä, kävin yöllä läheisellä kukkulalla ihailemassa maisemia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti